Miten selviin tästä henkisestä krapulasta???!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Harvoin käyn missään ja nyt kun olin ni kolmatta päivää krapula ja henkinen sellanen, vähän fyysinenkin viel.. muksuille huudan jatkuvasti ja oma olo ihan perseestä.. koskakohan tulee taas normi fiilis? En kyllä juo enää koskaan, en koskaan. Nyt loppu kokonaan!!!!!!!! :(

kyllä se siitä pikkuhiljaa.. mulle tuli aikanaan aivan jumalaton morkkis ku oli ollu juomassa, en tosiaa juonu ees paljoa, en tehny mitää väärää mut hillitön paskafiilis pitkän aikaa...loppuviikkoa kohti helpotti.. lopetin sit kokonaan juomisen. se oli hirveää

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Harvoin käyn missään ja nyt kun olin ni kolmatta päivää krapula ja henkinen sellanen, vähän fyysinenkin viel.. muksuille huudan jatkuvasti ja oma olo ihan perseestä.. koskakohan tulee taas normi fiilis? En kyllä juo enää koskaan, en koskaan. Nyt loppu kokonaan!!!!!!!! :(

Se henkinen krapula harvoin johtuu viinasta, joten siis mitä mahtoi tulla tehtyä? Siitä riippuu myös vastaus kysymykseesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Se henkinen krapula harvoin johtuu viinasta, joten siis mitä mahtoi tulla tehtyä? Siitä riippuu myös vastaus kysymykseesi.

No mitään pahaa en oo tehny,, ainut et sain hyvän idean matkustaa taksilla pidemmän matkan.. mut tää olo ei vaan helpota.

ehkä tää tästä.. kaamee flunssakin päällä ja olo aivan vetämätön!! Ei huvittais tavata ketään ihmisiä pitkään aikaan tai jutella ees puhelimessa. Jospa sitten linnottaudun tänne kotiin, kunnes olo helpottaa. mutta päätökseni oon tehny, juominen humalahakuisesti loppuu nyt!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ehkä tää tästä.. kaamee flunssakin päällä ja olo aivan vetämätön!! Ei huvittais tavata ketään ihmisiä pitkään aikaan tai jutella ees puhelimessa. Jospa sitten linnottaudun tänne kotiin, kunnes olo helpottaa. mutta päätökseni oon tehny, juominen humalahakuisesti loppuu nyt!!

juuri näin mullakin, saattoi olla etten edes viikkoon käyny kaupassa, ei huvittanu puhua kellekkään, olo oli todella rasittava.. mut se alkaa helpottaa sillä että jatkaa taas normaalia elämää, menee ihmisten ilmoille yms.. :)

siis minä en ole yksin :) mulle tulee melkein poikkeuksetta aivan järkyttävät henkiset krapulat vaikka ois ollu hauska ilta ja kaikki ois menny putkeen. aivan järkyttävää.

Kiitos teille kaikille.. helpotti kun sai purkaa jollekkin. No arki alko tänään ja pakko täältä sisältä on poistua lasten takia.. aurinko sentään paistaa, jospa ruuan jälkeen tekis pitkän kävelylenkin.. kiitos viel kerran, yritetään nostaa pää pystyyn!!

pakko viel kiittää,, tää on vertaistukea parhaimmillaan. Kiva kuulla et muitakin henkisen krapulan kärsijöitä vaikka mitään morkkikseen viittaavaa ei olis ees tehny. No päivä kerrallaan, mut taidan silti pitää matalaa profiilia ja olla enemän omissa oloissa.

Heips... Mä oon oikeestaan ruvennu kans enemmän kärsimään noista henkisistä krapuloista, jos satun käymään viihteellä... käyn harvoin enkä liioin sählää tai mokaile, mä oon vaan tullu siihen tulokseen et se on tää ikä ja sit se että on noi lapsukaiset. Et siis tod.kaan ole ainut :)

ehkä se morkkis johtuu siitä että tietää missä sitä kuuluis olla, ei siellä baarissa kännissä vaan kotona lasten kanssa.. ja eipä enää ees huvittais mennä juomaan

Alkuperäinen kirjoittaja pian:
ehkä se morkkis johtuu siitä että tietää missä sitä kuuluis olla, ei siellä baarissa kännissä vaan kotona lasten kanssa.. ja eipä enää ees huvittais mennä juomaan

Niinpä. Myöskään ei leffaan meno tai teatterissa käyminen tai edes kirjastoon meneminen yksin tule kuuloonkaan, koska silloinkin on poissa sieltä, missä kuuluis olla... eikö?