Mulla siis laskettu aika parin viikon ja nyt tuleva isosisko 4v haluaisi tietää kuinka se vauva syntyy. Miten sen siis voisi selittää lapsen tasolla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sisterblue:no voithan vaan sanoa et se otetaan äitin mahasta pois, ilman sen suurempia selittelyjä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lainaa kirjastosta "Kun äiti muni" kirja. Se on loistava ja kertoo ymmärrettävästi asian.
Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:Kaverini selitti lapsilleen, että on semmoinen vauvareikä,josta ne vauvat tulee ja läpi meni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras (se sama):Sen kirjan on muuten kirjoittanut Babette Cole.
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ihan niin ku asia on oon ite kertonu neidille. Tais neiti olla 3v. ku asia tuli ajankohtaseks.
Miks se pitäis selittää jollakin muulla tavoin?
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Meidän terkkari sanoi että vauva tulee ulos äitin pyllystäkun tyttö oli mukana neuvolassa ja kysyi asiaa..
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ihan niin ku asia on oon ite kertonu neidille. Tais neiti olla 3v. ku asia tuli ajankohtaseks.
Ehkä kyse nyt oli siitä, et miten sen sais yksinkertasesti kerrottua, siis lapsen kielellä mut faktaa kuitenki. Et miten asian muotoilee...
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ihan niin ku asia on oon ite kertonu neidille. Tais neiti olla 3v. ku asia tuli ajankohtaseks.
Ehkä kyse nyt oli siitä, et miten sen sais yksinkertasesti kerrottua, siis lapsen kielellä mut faktaa kuitenki. Et miten asian muotoilee...
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Sone:Meidän terkkari sanoi että vauva tulee ulos äitin pyllystäkun tyttö oli mukana neuvolassa ja kysyi asiaa..
Oho.Kuulostaa ammattitaitoselta terkalta. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ihan niin ku asia on oon ite kertonu neidille. Tais neiti olla 3v. ku asia tuli ajankohtaseks.
Juuri tästä oli kyse. Lapsen ajatusmaailma ja ymmärrys on toisella tasolla kun aikuisella niin asiat vaatii hieman toisenlaisen selitystavan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On lapsille suunnattu kirja. Ihan loistava! http://kirjavainen.jns.fi/cgi-bin/select3.cgi?id=404