Miten selittää kersalle, että ei saa tulla kipeäksi nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
En mä tiedä onko se tulossa, tässähän sen näkee mut jos se venyttäis sitä edes ylihuomiseen? Kuinkahan mä sen selventäisin sille :xmas:

Sillä ois huomenna hammaslekuri, ekan kerran ois ollut syksyllä mutta se tuli silloin kipeeksi.. mä tahon tietää onko sen hampaat niin hyvät ku näyttää olevan! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rv 38+4:
No varmaan jokseenkin samalla tavalla, kuin mun mies on selittänyt mulle, että en saa synnyttää ennen kuin ensi vuoden puolella!

No mutta sun ymmärrys ja kuuliaisuus on vähän kypsemmällä tasolla ku ton reilu 2veen, niin sä osaat venyttää synnytystä kyllä :hug: :D

No varmaan jokseenkin samalla tavalla, kuin mun mies on selittänyt mulle, että en saa synnyttää ennen kuin ensi vuoden puolella!

OT mutta sun kannattaa nyt hyppyä ja pomppia mahdollisimman paljon, että saat sen vauvan ulos tän vuoden puolella... Asiat on nimittäin helpompia järjestää jos lapsi on syntynyt loppuvuodesta kuin tammikuussa....

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:

OT mutta sun kannattaa nyt hyppyä ja pomppia mahdollisimman paljon, että saat sen vauvan ulos tän vuoden puolella... Asiat on nimittäin helpompia järjestää jos lapsi on syntynyt loppuvuodesta kuin tammikuussa....

Mitkä asiat muka??

Sitten kun oot kaikki keinot koittanu ni tuu kertoo mikä toimi.

Tosin meillä taitaa olla jo myöhäistä... Nimittäin pikkumiehellä näytti mittari 38.8 aamusta :/ Ja kun viime joulu meni muutaman vesirokkotautisen kanssa niin nyt ei tarvis tulla mitään sairauksia jouluksi.

Mut jos mä lahjosin sen paranemaan, ja olemaan tartuttamatta sisaruksiaan... :xmas:

Yhteistyössä