Miten selität lapsillesi Donald Trumpin vaalivoiton?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lapseni on jo aikuisia, osaavat päätellä asioita itse
Olen onnellinen ettei nykyajan lasten tarvitse kuunnella samanlaisia satuja kuin lapsuudessani. Sain kiukkukohtauksen, kun naapurin tyttö kertoi lasten syntyvän äidin vatsasta. Äitini oli puhunut minulle varmana tietona, että meidät sisarukset toi haikara. Kun hän lähti synnyttämään sairaalaan kuopusta, olimme ihmeissämme. Aiemmin olimme penkoneet äitiyspakkausta ja ihmetelleet miksi se on meillä.
Kysyin lapsena hyvin vaikeita kysymyksiä, ja sain mielestäni yleensä tyhmiä vastauksia. Siksi kai minusta tuli varman ja vahvan tiedon puolestapuhuja. Jos ei tiedä jotain asiaa, myönnä lapsellesi ettet tiedä, ja lupaa ottaa asioista selvää.
 
vierailija
Ei pikkulapset mieti jotain Trumpia
Fiksut lapset pohtivat kaikenlaisia asioita.
Minulla oli lapsena usein vahva käsitys siitä, että olen elänyt aiemmin paikassa, jossa tiedettiin kaikki asiat. Henkilöt olivat pukeutuneet valkoisiin vaatteisiin ja tutkivat kirjoja. Mikään asia siellä ei ollut epäselvää. Kristinusko kieltää jälleensyntymisopin. Asia ei vaivaa minua. Sen vain totean, että pieni lapsi on erittäin viisas. Kaikki mitä tapahtuu hänelle lapsena, vaikuttaa hänen koko elämään. Virikkeitä, satuja ja hyviä ihmissuhteita. Tarjotkaa niitä lapsillenne kännykkäänne tuijotuksen sijasta.
 
vierailija
Fiksut lapset pohtivat kaikenlaisia asioita.
Minulla oli lapsena usein vahva käsitys siitä, että olen elänyt aiemmin paikassa, jossa tiedettiin kaikki asiat. Henkilöt olivat pukeutuneet valkoisiin vaatteisiin ja tutkivat kirjoja. Mikään asia siellä ei ollut epäselvää. Kristinusko kieltää jälleensyntymisopin. Asia ei vaivaa minua. Sen vain totean, että pieni lapsi on erittäin viisas. Kaikki mitä tapahtuu hänelle lapsena, vaikuttaa hänen koko elämään. Virikkeitä, satuja ja hyviä ihmissuhteita. Tarjotkaa niitä lapsillenne kännykkäänne tuijotuksen sijasta.
Aha.
 

Yhteistyössä