Miten selaatte Kaksplussaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinirastas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sinirastas

Jäsen
31.12.2007
710
0
16
Miten selaatte? Luetteko aina vain uusimmat ketjut ekalta sivulta, käyttekö läpi kaikki uudet ketjut mitä ette vielä ole nähneet, menettekö oman profiilinne kautta vanhoihin ketjuihin, selaatteko nettiä samalla kun palstailette..?

Minä avaan uusiin välilehtiin kaikki ekan sivun mielenkiintoisilta vaikuttavat ketjut, luen ne läpi, ehkä vastailen jotain, suljen välilehdet, päivitän ekan sivun ja aloitan alusta. Yleensä samaan aikaan mesetän, luen uutisia tms.

Mä käyn yleensä eka kattoo jutut muilta palstoilta, missä olen pinoutuneena (tällä hetkellä odotuspuoli ), sit kirjoitan sinne, jos on kommentoitavaa.
Mitäsnytille tultuani vilkasen eka sivun otsikot, ja avaan kiinnostavimpia pinoja. Sit jos jossain vaiheessa ei ole oiken hyvää juttua etusivulla, niin saatan selata taaksepäin sivuja. Joskus katson ketjuja, mihin oon vastannu edellisellä kerralla ja et onko vielä tullu vastakommenttia.

Kun kirjaudun sisään niin luen mahdolliset yyviestit, sen jälkeen painan nimimerkkiäni ja tsekkaan miten jutut jatkuneet aloituksissa johon oon itsekin vastannut tai aloittanut keskustelun.
Käyn kurkkaamassa vauvakuumeiset ja rantaudun Mitäs Nyt osioon.
Kerhossa käyn kurkkaamassa silloin harvoin kun muistan sen olemassa olon :D
Palstailun kanssa samaan aikaan oon mesessä, facebookissa, selailen nettikauppoja............

Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:
Kun kirjaudun sisään niin luen mahdolliset yyviestit, sen jälkeen painan nimimerkkiäni ja tsekkaan miten jutut jatkuneet aloituksissa johon oon itsekin vastannut tai aloittanut keskustelun.
quote]

Näin mäki :)
Ja loppu aika mitäs nyt-osion uusia avauksia kattelen.
Samalla selailen uutisia ja rupattelen työkavereiden kanssa :)

Yhteistyössä