Miten seksielämästä tasapuolista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apuva"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Apuva"

Vieras
En keksinyt parempaakaan otsikkoa.

Mutta, aiheeseen siis. Kysyisin muiden mielipiteitä miten olette menetelleet ja muutenkin näkökulmia.
"Ongelma" on seuraavanlainen; mieheni haluaisi kovasti välillä anaaliseksiä ja itse en siitä niin paljon innostu (hyvinkin yleinen tilanne luulisin ma). Tunnen kuitenkin itseni jotenkin julmaksi kun tiedän että toinen sitä niin kovasti haluaisi ja hän kuitenkin varmasti tekisi mitä vaan että minä olisin tyytyväinen, joten ehkä itsekkin voisin vähän VÄLILLÄ myöntyä. Kuulostaako reilulta? Onko kellään kokemuksia miten tuosta kyseisestä seksin lajista saa mielekkäämpää, itse kyllä nautin suuseksin yhteydessä sormesta pepussa, mutta varsinaista hommaa en montaa kertaa ole koittanut.

Tuntuuko anaaliseksi sinusta pahalta, fyysisesti tai henkisesti? Jos ei niin sitten sen harrastaminen ei varmasti ole teille mikään este.. Jos se taas tuntuu pahalta ja joudut pakottamaan itsesi siihen syyllisyyden vuoksi niin en usko että tilanne voi ainakaan parantua.

Käsitykseni mukaan anaaliseksissä ei onnistu mitkään pikapanot, vaan anaalia tulee lämmitellä, esim sormella, sormilla, kielellä, dildolla, kuulilla..

Fetismeihin ei tarvitse suostua PISTE.

Ei tietenkään tarvi, mutta aloittajahan nimenomaan haluaa miellyttää miestään. Kyllähän parisuhteessa muutenkin tehdään asioita toisen iloksi, miksei siis sängyssäkin. Kannattaa "lämmitellä" hyvin, liukastaa paljon ja edetä hitaasti. Ja etenkin olla rentona. Ainakin itse olen oppinut nauttimaan siitä, vaikka se aluksi tuntikin kivuliaalta ja jotenkin "väärältä".

Juu ei varmasti tarvitse suostua mihinkään, mutta kyllä miehenikin antaa minulle joka kerta pyyteettömästi suuseksiä, joten mieluusti minäkin häntä miellyttäisin. Mullakin on kyllä jotenkin semmoinen tunne että voisin siitä oppia pitämään kun pääsisin alkuun...

No voihan sitä miellyttää miestä jollain semmoisella asialla, mikä tuntuu itsestäkin hyvältä. Ei mun mieskään varmasti antaisi mulle suuseksiä ellei nauttisi siitä suunnilleen yhtä paljon kuin minä. Tiedän että hän haluaisi anaaliseksiä, mutta itsestä ajatus ei jotenkin vaan tunnu niin houkuttelevalta että tahtoisin edes kokeilla, joten sanoin ihan suoraan että en kyllä suostu eikä kiinnosta edes keskustella asiasta. Se ei tarkoita sitä, ettenkö huomioisi mitenkään miestä tai että olisin itse seksissä vain saavana osapuolena. Otan kyllä mieheltä esim. suihin, koska tiedän hänen pitävän siitä ja se on minustakin ihan ok...ja aika paljon ihan perus yhdyntääkin harrastamme hänen mielikseen, itse en siitä niin hirveästi saa irti, olen silti kuitenkin ihan aktiivisesti mukana koska mies nauttii siitä.

En mä nyt tietenkään sulje pois sitä ettenkö joskus voisi halutakin anaaliseksiä, mutta mitään lupauksia en sen suhteen anna enkä koe minkäänlaista huonoa omaatuntoa siitä, että mieheni joutuu sitä ilman elämään. Meidän seksielämään liittyy kuitenkin paljon muita semmoisia asioita, mistä hän saa nautintoa.

No minä en ainakaan tyrmäisi jos ukko kovasti sitä haluaisi, pitäähän parisuhteessa joustaa sen verran että jos toinen jotain kovasti haluaa niin kiva sitä on hälle antaa vaikka ei itseä niin miellyttäisi. Aika julmaa jos toista ei sen verran voi miellyttää. Tai voihan toki ottaa perinteisen kerran viikossa pimeessä lähetyssaarnaajassa-linjan ja sit ihmetellä et jos puoliso ei ole tyytyväinen. Yksi elämä meillä kaikilla on elettävänä ja jos siinä ei saa kokea haluamiansa asioita sen takia että toinen ei siitä pidä niin jo on.

Eli kerran viikossa pimeessä lähetyssaarnaajassa ja siinä, että suostuu anaaliseksiin miehen mieliksi vaikkei pidä siitä, ei voi olla välillä mitään muita asteita?

Mä en ole tyytyväinen, jos mun täytyy harrastaa anaaliseksiä. Kait sekin on asia mikä pitää huomioida ihan yhtälailla. En mä halua kokeilla myöskään pissa-kakka -leikkejä tai ruoskimista vaikka elämä oliskin lyhyt. Jos tämmöiset kokemukset on miehelle niin välttämättömiä että hän kokee jäävänsä jostain todella oleellisesta paitsi ellen pakota itseäni niihin, niin ehkä meitä ei sitten ole tarkoitettu toisillemme. Minusta kun seksissä on tarkoitus aina että molemmat nauttii ja haluaa niitä juttuja mitä tehdään.

Anaaliseksi ei ole normaalia seksuaalikäyttäytymistä ja siitä voi kieltäytyä. Siinä voi vahingoittua peräaukon sulkijalihas niin että tulee ulosteen pidätyskyvyttömuuttä. Joka reikäänkö sitä pitää munansa tunkea?

No yhtä varmasti sulkijalihakset repee ku et suu repee ja hampaat tippuu ku ottaa suihin. Samanlailla arvioitunahan suihinottokaan ei ole normaalia? Eihän sinnekkään kuulu sukuelimiä laittaa. Kyllähän tuo anaaliseksi ihan luonnollista on ja varsin mukavaakin. Ei pidä kiristellä pipoa liikaa ja olla ahdasmielinen makuukammarissa. Paljon paremmin voi parisuhdekkin kun osaa välillä hieman heittäytyä ja olla avoin seksin suhteen.

Ei ole tietenkään pakko suostua, mutta kannattaa kokeilla, jos on sellainen olo että ehkä vois. Kaikenlaisia asioita kannattaa muutenkin välillä haastaa itseään kokeilemaan, jotta voi omaakin mielipidettään välillä tarkentaa. Onhan sekin kiihottavaa, kun tietää toisen olevan ihan kuumana. Paljon liukkaria, ja hidas eteneminen on mun vinkkini. Itse joissakin suhteissani olen anaaliseksistä lopulta nauttinut kovastikkin, ei se kyllä mene ihan peruspano-kategoriaan, mutta voi olla todella kiihottavaa.

Sekin tuossa tosiaan kiihottaa kun tietää että toinen sitä niin kovasti tahtoo. Täytynee rohkaistua ja tänään saunan jälkeen tuota miehelle ehdottaa. :) Vai pitäisikö kiusoitella ja laittaa pieni vihjaileva tekstiviesti töihin...;)

Itse en peppuseksistä tai sitomisleikeistä juuri välitä ja ollaan isännän kanssa sovittu että hän hakee niitä leikkejä muualta. Win-win tilanne, itse ei tarvi niitä tehdä ja mies pysyy tyytyväisenä.

Tasapuolista on se, ettei kummankaan tarvitse suostua fyysisesti vahingoittavaan toimintaan. Anaaliseksi kuuluu tähän ryhmään. Sulkijalihaksesi voi vaurioitua pysyvästi. Sitä riskiä ei kannata ottaa pelkästään miestä miellyttääksesi. Suuseksiä ja anaaliseksiä ei voi rinnastaa, koska suuseksi ei vahingoita kumpaakaan.

Itse en peppuseksistä tai sitomisleikeistä juuri välitä ja ollaan isännän kanssa sovittu että hän hakee niitä leikkejä muualta. Win-win tilanne, itse ei tarvi niitä tehdä ja mies pysyy tyytyväisenä.

Toi sulkijalihasten vaurioituminen on ihan humpuukia, samantien voi lopettaa paskalla käynninkin jos sitä pelkää. Ahdasmielisten tekosyitä. Mitäs jos ei pidä suihinotostakaan? Mennäänkö ihan pelkällä normiseksillä sitten? Ja mieluusti maksimissaan kerran viikossa niin sekin tuntuu jo kivalle vaihtelulle. :D Älä sitten siinä vaiheessa ihmettele jos miehesi hakee tyydytyksen muualta.

Tasapuolista on se, ettei kummankaan tarvitse suostua fyysisesti vahingoittavaan toimintaan. Anaaliseksi kuuluu tähän ryhmään. Sulkijalihaksesi voi vaurioitua pysyvästi. Sitä riskiä ei kannata ottaa pelkästään miestä miellyttääksesi. Suuseksiä ja anaaliseksiä ei voi rinnastaa, koska suuseksi ei vahingoita kumpaakaan.

Mistä tämä vahingollisuusläppä on oikein keksitty? Joo, varmaan voi vaurioitua, jos sitä kakkosta jyystetään jatkuvasti ja kuivana ja väkisin. Mutta niinhän ei kai normaalielämässä tehdä.

Meillä ainakin käytetään kumia. Ikinä ei ole sormiin mitään tullut, tosin itse ainakin käyn suihkussa ennen kun suuseksiä otan vastaan ja samalla aina hieman pesaisen peppuakin, koska sormi pepussa suuseksin aikana on todella hyvän tuntuista.. Ja eipä ole sulkijalihakset kärsineet...mua kans kiinnostaa missä noin kerrotaan että ne voi vaurioitua? Tosiaan sillonhan pitäis myös kakalla käyminen lopettaa, ei kai se juuri eroa että mihin suuntaan siellä joku liikkuu.

Me ei käytetä kumia. Ikinä ei ole tullut mitään ulos, ei ne ulosteet siinä peräsuolessa ole, vaan vähän syvemmällä. Jotain "kakkabakteereja" pepusta kuitenkin tulee, eli ei kannata harrastaa vuoron perään jokareikää, tai ainakin silloin on mahdollisuus saada virtsatietulehdus.

Me käytetään juuri ton takia kumia että voi siirtyä helposti vielä takaisin ykköseen ottamalla kumin pois.
Ihan puolueettomasti suosittelen kyllä kaikkia kokeilemaan peppuakin. Jos kokeilet sitä sillä mielellä että "en varmasti tykkää" niin et varmasti siitä pidä. Jos avoimin mielin kokeilet ja kokeilet oikein niin uskon että ei tarvitse katua. Itse saan ainakin voimakkaimmat orgasmit pepun kautta.

Paras vinkki aloitteluun on maltti.
Meillä esim alotettiin niin että olin mahalteni ja mies tuli takaa päin. Itse päästin pikkuhiljaa sisälle. Ongelmana toki se kun ei tuo peppunen kosteutta tuo niin meinasi kosteus loppua kesken.

Itse saan myös voimakkaimmat orgasmit pepun kautta.

Mieheltä tää vaatii paljon - onhan peppu kireämpi eikä välttämättä haluais lopettaa kun seinään (sehän siinä käy kun kosteus loppuu, siellä ei tehdä enää yhtään mitään ilman että pepun omistavaa ihmistä sattuu). Meillä onneks mies aika hyvin tuohon suhtautunut - tosin tää onkin lähinnä mun mieliks tää leikki ;P
Saan vaan jotenkin sen verta tuhmia kicksejä ja voimakkaat orgasmit että joskus on vaan saatava :D

Kumin käyttöön.. ei olla käytetty eikä ole mitään vaivojakaan tullut riesaksi (ainakaan vielä). Myös gynekologisesta näkökulmasta kaikki on ok. Tosin jos miehellä toiveena laukeaminen peppuun niin sillon kumi on ehdoton!