Miten se voi olla niin vaikeaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itkettää

Vieras
Miehen kanssa seurusteltu 4vuotta ja viime vuosi on mennyt todella huonosti ja erosta on puhuttu ja nyt vaan katson tota asunto hakemusta enkä saa aikaseksi täyttää sitä ja lähettää. Sattuu niin paljon se että kaikki ne hyvät asiat pitäis heittää pois.... Mä en enää tiedä mitä teen :ashamed:

kun mä olen kaikkeni jo koittanut... koittanu olla kaikkea sitä mitä mies haluaa ilman että väsytän itseäni mut ei tunnu riittävän. Liikaa paskaa tullu niskaan viime vuonna....

Yrittäkää vielä. Keskustelkaa. Mekin miehen kanssa melkein erottiin viitisen vuotta sitten mutta peruttiin sitten koko homma, kun todettiin, ettei kumpikaan tainnut lopulta haluta erota. Nyt sitten on toinen lapsi tulossa ja elämä asettunut uomiinsa eikä ikinä puhuta erosta tai uhkailla sillä tai mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Itkettää:
Miehen kanssa seurusteltu 4vuotta ja viime vuosi on mennyt todella huonosti ja erosta on puhuttu ja nyt vaan katson tota asunto hakemusta enkä saa aikaseksi täyttää sitä ja lähettää. Sattuu niin paljon se että kaikki ne hyvät asiat pitäis heittää pois.... Mä en enää tiedä mitä teen :ashamed:

Täällä vähän samoja tutemuksia ja sama aika ollaan oltu yhdessä. Ollaan naimisissa ja vauva syntyy pian. Katselen rauhassa asioita kevääseen ja kesään ennen kun teen ratkaisun suuntaan tai toiseen. Meillä ongelmat lähinna uusperheeseen liittyviä, kun niitä lapsia on molemmilla entuudestaan. Mies myös asioissa liian ehdoton.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kun mä olen kaikkeni jo koittanut... koittanu olla kaikkea sitä mitä mies haluaa ilman että väsytän itseäni mut ei tunnu riittävän. Liikaa paskaa tullu niskaan viime vuonna....

Kyllä liitossa jokaisen pitää saada olla oma itsensä eikä sellainen kun toinen haluaa.

Yhteistyössä