Miten se prinssi William sai mennä sen Katen kanssa naimisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aikuinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aikuinen nainen

Vieras
Kate on kuitenkin Williamin sisko, sillä prinssi Charles sanoi hääpuheessaan, että "Kate on tytär, jota minulla ei ole ollut", niin eikö nuo sanat "Kate on tytär" tarkoita sitä, että Kate on Charlesin tytär?

Ihan vakavasti puhuen tuo on ensinnäkin ele Charlesilta, että haluaa oikeasti Katen miniäkseen ja haluaa tehdä hänen olonsa hyväksi jäykässä kuninkaallisessa perheessä. Ja mitä olen noita kirjoja lukenut Dianasta niin Charles toivoi aina tyttöä, he olivat hetken aikaa melko onnellisia Dianan omista ongelmista huolimatta siinä sen kahden vuoden aikana kun William oli vauva. Harry on siis ilmeisesti syntynyt jonkin sortin 'rakkaudesta' jos nyt niin voi sanoa kun Charlesillakin oli Camillansa, mutta kun Harry ei ollutkaan Charlesin toivoma tyttövauva niin alamäelle ei ollut enää mitään esteitä.

Kate on kuitenkin Williamin sisko, sillä prinssi Charles sanoi hääpuheessaan, että "Kate on tytär, jota minulla ei ole ollut", niin eikö nuo sanat "Kate on tytär" tarkoita sitä, että Kate on Charlesin tytär?

Charles tarkoitti, että nyt hän saa avioliiton myötä tyttären, jota hänellä ei koskaan ollut. Tuohan on ihan yleinen sanonta Suomessakin. Juuri luin Eevasta kuinka Aki Sirkesalon vanhemmille Akin vaimo oli kuin oma tytär, Sirkesaloillakaan ei ollut kuin kaksi poikaa eikä tytärtä omasta takaa.

Yhteistyössä