?
??????????
Vieras
Minua on alkanut ahdistamaan vauvakuumeettomuuteni... En missään nimessä inhoa lapsia ja olen aina miettinyt että ehkä sitten joskus tulevaisuudessa haluan niitä, että kai se olisi kiva että olisi perhe. Mutta en halua lapsia vieläkääkään yhtään sen enempää mitä koskaan aiemminkaan. En koe äityittä mitenkään kiehtovana ajatuksena. Lapset on mielestäni kivoja ja voisin mielelläni puuhastella niiden kanssa. Mutta kun se lasten hankkiminen on niin paljon enemmän kuin pelkkiä puuhamaa-retkiä, ja en tiedä olenko siihen valmis koskaan.
Jotenkin tämä häiritsee minua, koska niin monet puhuvat vauvakuumeistaan ja siitä kuinka on aina halunnut äidiksi. Haluanko minä ikinä äidiksi, jos en ole aina sitä halunnut? Vai voiko se vaan jonain päivänä iskeä, että nyt minä haluan äidiksi? Taustatietoina se, että olen seurustellut vuosia ihanan miehen kanssa ja olen nyt 26-vuotias.
Jotenkin tämä häiritsee minua, koska niin monet puhuvat vauvakuumeistaan ja siitä kuinka on aina halunnut äidiksi. Haluanko minä ikinä äidiksi, jos en ole aina sitä halunnut? Vai voiko se vaan jonain päivänä iskeä, että nyt minä haluan äidiksi? Taustatietoina se, että olen seurustellut vuosia ihanan miehen kanssa ja olen nyt 26-vuotias.