miten sanotaan enkuksi?

• Viestiketjun aloittaja leidi
  • Ensimmäinen viesti
olisko näin..
Alkuperäinen kirjoittaja KriisistäKriisiin:
Mä en o ihan varma, mut meniskö se joteki näi... I just want to sleep with you this night... On enkuntunneista vähä aikaa, eikä se nykyään nii tarkkaa oo...
sleep with käy myös,mutta make love on mun mielestä kauniimmin sanottu. Sanakirjassa tuo sleep with luki = naida

riippuu asiayhteydestä
sleep voi tarkoittaa sekä nukkumista että naintia.. esim. I slept with her last night.. Jos haluat vain nukkua niin muista sanoa että i JUST want to sleep with you.. Jos haluat nusasta niin sanoa i want to have sex..

Alkuperäinen kirjoittaja leidi:
haluan vain nukkua kanssasi tämän yön

haluan maata kanssasi tämän yön. (ja tässä tuo makaaminen tarkoittaa seksiä)
I just want to sleep beside you tonight = haluan vain nukkua vierelläsi tämän yön

I want to sleep with you tonight = haluan vain nukkua kanssasi tämän yön TAI voi tarkottaa myös haluan vain maata/naida kanssasi tämän yön.

I want to make out with you/ screw you/ fuck you tonight = haluan tositoimiin :D

mie
sleep with you tarkoittaa myös mun sanakirjassa sanaa NAIDA (vaikka sana sleep myös on sana nukkua).. Laittaisin itse näin:

I want to make love with you tonight, jos tarkoittaisin että haluan rakastella kanssasi tänä yönä.

Yhteistyössä