Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja genree:mun mielestä ennemminkin thuu-thauson-and siks![]()
Twenty and six oiskin 206.Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Kiitos. En ollut niinkään lausumisapua vailla vaan ihan tuota, miten se luetaan. Kun ainakin minulle opetettiin, että 1991 on nineteen ninetyone (vai miten se nyt kirjoitetaankaan), mutta jokin twenty and six kuulostaisi tosi hullulta. Mutta vissiin se sitten luetaan ihan kaksituhattakuusi.
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Kiitos. En ollut niinkään lausumisapua vailla vaan ihan tuota, miten se luetaan. Kun ainakin minulle opetettiin, että 1991 on nineteen ninetyone (vai miten se nyt kirjoitetaankaan), mutta jokin twenty and six kuulostaisi tosi hullulta. Mutta vissiin se sitten luetaan ihan kaksituhattakuusi.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Twenty and six oiskin 206.Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Kiitos. En ollut niinkään lausumisapua vailla vaan ihan tuota, miten se luetaan. Kun ainakin minulle opetettiin, että 1991 on nineteen ninetyone (vai miten se nyt kirjoitetaankaan), mutta jokin twenty and six kuulostaisi tosi hullulta. Mutta vissiin se sitten luetaan ihan kaksituhattakuusi.