Miten sanoit lapsen isälle että nyt se on loppu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap:ea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap:ea

Vieras
Miten sait sanottua toiselle että nyt se on loppu?
Miten jaoitte yhteisen omaisuuden?
Tajusko se heti että olet tosissasi, vai luuliko se sun kiukuttelevan?
Miten lapsi? Oliko riitoja?

Melkeinpä noilla sanoilla. Omaisuutta nyt oli vaan asunnon tavaroitten verran, suurimman osan annoin exälle kun en itse tarvinnut (yhteinen asunto oli kuukausia eron jälkeen ja muutin sitten avoliittoon) Ei se aluksi tajunnut että olen tosissani, vaikka olin asiasta puhunut jo pitkään ennen eroa. Lapsi oli 10kk kun erosimme ja jatkoin kotiäitinä oloa. Riitoja tuli sittemmin kun exällä kilahti lopullisesti, uuden avoliittoni ja hänen uuden suhteensa myötä hän ilmoitti ettei halua olla kanssani tekemisissä ja hänen aloitteestaan asioita vatvotaan yhä oikeudessa, lapsi nyt reilu 2v..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:ea:
Miten sait sanottua toiselle että nyt se on loppu?
Miten jaoitte yhteisen omaisuuden?
Tajusko se heti että olet tosissasi, vai luuliko se sun kiukuttelevan?
Miten lapsi? Oliko riitoja?

Mä haluaisin kans näihin kysymyksiin vastauksen..ja vielä jostakin voimia tekemään lopullisen päätöksen..

Mä ootin viel poikaa ku rupes isän alkon kulutus roimasti kasvamaan.Siinä vaiheessa tokasin vaan et tää ois tässä,en anna kenenkään muun pilata mun tai lapsen elämää.
Erosta on yli 4v eikä lapsen isälle oo vieläkään menny kunnol jakeluun et ollaan erottu.

Kännissä haukkuu mut aina alimpaan helvettiin ja vahtaa kenen seurassa oon ja mitä teen.

Raskauden puolessa välissä yritti kampata mut kun olin kamppeineni matkalla pois hänen luotaan riidan päätteeksi. Silloin tajusin, että nyt tän pitää oikeasti olla poikki, mun lasta ei kukaan vahingoita... Meillä oli kyllä muutenkin aika riitaisa ja huono suhde ja tiesin, että joskus sen on pakko loppua, mutta tuo oli se viimeinen pisara. Sanoin miehelle muutaman kerran, että haista vittu kun yritti mulle sen jälkeen puhua. En kattonu silmiin, en vastannu mihinkään mit' se sano, ja jos yritti koskea, työnsin sen pois ja käskin painua helvettiin.

Toivottavasti ap:lla ei kuitenkaan ihan vastaavanlaista tapausta ole jätettävänä.

Yhteistyössä