Miten sanoa...

miehelle, ettæ nyt ollan tultu tien pææhæn, jossa on tehtvæ valintoja? Oon yrittænyt ennenkin sanoa, ettæ ois parempi, jos mies muuttaisi. Mutta eipæhæn ota kuuleviin korviin eikæ halua keskustella asiasta, koska hænellæ ei oo mitææn syytæ muuttoon. (lue pettæækø mieheni-aihe, mun mielestæ siinæ jo tarpeeksi ISO syy læhteæ). Oisko sitten helpompi itte læhteæ? Eikæ kyllæ enææ mullakaan kiinosta jatkaa yrittæmistæ, ku se ei johda mihinkææn.
Miten se sitten sanoa? Ettei halua olla enææ yhdessæ toisen kanssa ja jomman kumman on muutettava? Kirjettæ koikeilin, mutta mies ei oo puhunut halaistua sanaa asiasta. Kuvittelee vaan, ettæ kaikki on #&%£$!* hyvin, ku asioista ei puhuta.

Miten sanoa toiselle, ettæ se on oikeasti LOPPU?

 
yhäiti
mulla kesti kauan ennen kuin tein sen ratkaisevan päätöksen. yhtäkkiä napsahti, aloin ajatella itseäni ja lapsiani, ja sanoin että ohi on, tuli mitä tuli. Lähdin sukulaisille sanomatta mitään ja annoin muuttoauton hakea tavarani pois uuteen asuntoon. (mies ei suostunut muuttamaan pois!) Kyllä mies siinä vaiheessa tajusi että mitään ei enää ole eikä tule...
 
äiti minäkin
Mä van sanoin, että se on nyt oikeesti loppu, en halua jatkaa tätä enempää, enkä aio keskustella/neuvotella asiasta.

Mies itki ja yritti ja yritti, mutta mä en pyörtänyt sanojani vaikka tekikin pahaa.

Erossa nyt melkein kymmenen vuotta ja mies on myöntänyt vuosia sitten että parempi näin.
 
rayman
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2004 klo 22:56 äiti minäkin kirjoitti:
Mä van sanoin, että se on nyt oikeesti loppu, en halua jatkaa tätä enempää, enkä aio keskustella/neuvotella asiasta.

Mies itki ja yritti ja yritti, mutta mä en pyörtänyt sanojani vaikka tekikin pahaa.
Voi , minäkin sanoin ukolle, että nyt mittä tuli täyteen, ja lähen, mutta pakko oli peruu sanat kun en toisen henkee kontolleni aio ottaa.

Nääin kävi meille. :/ :/ :/
 
clivia
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2004 klo 10:47 rayman kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2004 klo 22:56 äiti minäkin kirjoitti:
Mä van sanoin, että se on nyt oikeesti loppu, en halua jatkaa tätä enempää, enkä aio keskustella/neuvotella asiasta.

Mies itki ja yritti ja yritti, mutta mä en pyörtänyt sanojani vaikka tekikin pahaa.
Voi , minäkin sanoin ukolle, että nyt mittä tuli täyteen, ja lähen, mutta pakko oli peruu sanat kun en toisen henkee kontolleni aio ottaa.

Nääin kävi meille. :/ :/ :/
Mun mies uhkasi itsemurhalla monta kertaa vaan hengissä on ja ompa jotain vipinää naisrintamallakin nyt. ;)
 
Maria1982


Minun entinen mies kanssa uhkaili itsemurhalla. Mietti sitä jo seurusteluaikanamme ja kun sanoin avoliitosta lähteväni niin jo alkoi taas.. Ei se nannaa ollut enkä olisi yksin jaksanutkaan lähteä. Tunsin pakahtuvani. Mutta oma henki mulle tärkeämpi oli, ja mielenterveys, kuin hänen. Häntä en voi auttaa. Uhkailee se itsemurhalla vieläkin, erosta nyt kolme vuotta. Luojan kiitos pääsin hästä eroon, ei tuollaista kenenkän kantti kestä eikä tarvitse kestää. Nyt on hyvä ukko. :)

M, fingers crossed

 
alannah
Mulle riitti syyksi se ku exä joi melkoisesti ku ootin esikoista. No mittää väkivaltaa hän ei käyttäny mutta alkoholia ei osannu ottaa kohtuullisesti. Kännissä hän oli nii kuvottavan näköinen.
 

Yhteistyössä