Miten sanoa naiselle???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaaauttakaa!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="yx mies";24315861]onhan se nukkakin rumaa kun näyttää parralta!!![/QUOTE]

No onks sitten joku pistelevä sänki parempi kuin pehmeä nukka, joka ei edes näy kuin tietyssä valossa (paitsi sen jälkeen kun sitä alkaa ajella ja karvat kasvaa paksummannäköisinä takaisin, jolloin saakin ajella joka päivä kaiken muun karvashown lisäksi, mitä naisena on ihan tarpeeksi muutenkin)? Tää se syy, miksi en todellakaan lähtisi moiseen ja kimpaantuisin, jos kukaan mulle sellaista ehdottaisi. Miehille semmoinen parin päivän sänki nyt vielä sopiikin, mut naiselle ei tosiaankaan.

Ajaahan naiset muualtakin karvojaan usein niin miksei naamasta mikä on kaikista kriittisin alue???

No just siksi, että naamassa se näkyy heti jos ei jaksa joka päivä ajella, muualla sitä ei mitkään satunnaiset kadullakulkijat näe! Ne untuvaiset karvat ei kuitenkaan näy kunnolla vaikka niiden antaisikin rehottaa. Musta tuntuu myös epämiellyttävältä ajatukselta, että kun mies silittäisi poskeani, vastassa olisikin pistelevä sänki. En tuntisi oloani kovin naiselliseksi. Tummat karvat nypin naamasta, mutta se saa riittää.

Toisekseen mulla on tällä karvankasvulla ihan tarpeeksi hommaa säärissä, kainaloissa ja bikinirajassa. En todellakaan tarvitse yhtä ainutta ajeltavaa ihoaluetta lisää. Noistakin iho ärtyy todella paljon. Voin vaan kuvitella, miltä mun naama näyttäisi ja miten sen meikkaaminen onnistuisi jos ajelisin sitäkin. Mikään vappunaamari päässäkään ei kadulla voi kulkea, joten kyllä nää punaiset pilkut ja sisäänpäin kasvaneet karvat on kuitenkin pienempi paha säärissä kuin naamassa, sääret saa aina piiloon pitkillä lahkeilla.

Minä kyllä ajelen naamakarvoja silloin tällöin, vaikka ovatkin vaaleat. Mun kaverilla taas on tosi pitkiä karvoja naamassa ja paljon. Hänenä kyllä ajelisin ne.

Mä poistan viiksinukan, vaikka se ei näy, meikatessa kun laittaa puuteria, se saattaa näkyä. Sano ystävällisesti naiselle, kaunistele 'mua joskus häiritsee kun tietyssä valossa sulla näkyy tuommoista partanukkaa' tms. Jos mulla olis jotain , mikä häiritsis mun miestä, haluisin tottakai että se sanoo sen ystävällisesti, niin voin hoitaa asian, tai sitten keskustella ja päätyä johonkin sopuratkaisuun. (jos sä ajelet sun niin mä ajelen mun jne.)

oikeesti jos sä rakastat sitä naista niin mitä väliä onko sillä jotain vaaleita haivenia... solis eri asia jos oikein kunnon karvat kasvaas... mun mielestä se on pinnallista, koska tuossa ei ole nyt kyse mistään vakavasta karvan kasvusta. Mä en muutenkaan ymmärrä miehiä ku tuntuu että ne luuloo, jotta naiset on karvattomia ihmisiä, mikä ei todellakaa pidä paikkaansa.
Tärkein pointti oli se, että jos rakastaa toista, niin eikö siihen kuulu että voi ne haivenetki hyväksyä... ku taas se että loukata omaa rakastaan sanomalla jostain nuon pienestä asiasta.