Miten sanoa mistä tykkää???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyacinth
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyacinth

Vieras
Yritin kysyä miksi rakkaani nuoleskelee minua vähämmän nykyään. Yksi syy on se että kuulemma valitan että hän nuolee liian kovaa, ja sit tuntee että ei osaa. Sanoi että hän nuolee niin kevysti että ei ole mahdolista tehdä hommaa kevyemmin, sit pitäis kuulemma vain puhaltaa.

Siis kun olen pyytänyt nuolemaan kevyemmin, niin hän käsittää asian että ei osaa, ja sit pidättäytyy suuseksistä :-( Ja minusta taas tuntuu että olen niin huono nuolettava että hän ei enään halua minua.

Miten sanoa näistä herkistä asioista ilman että leimataan syyttäjäksi tai valittajaksi, tai toinen tuntee itsensä huonoksi seksi partneriksi.

Ja sit mua ottaa päästä kun hän täs kerran huomautti että oli niin kiva harrastaa aamuseksiä yhden eksän kanssa koska tää nainen aina tulee about alta aikayksikön - siis käsitän ton viittauksena siihen että mä en tule tarpeeksi nopeesti. Joo ja hän ejakuloi niin ihanasti. Ei prkl tollaisia kuulu kertoa eksästä uudelle! Fiksu mies muuten.

Voihan v.... ;-)

Miten puhuttu näistä jutuista partnerinne kanssa?

No puhuahan kannattaa aina! Harmi vaan jos toinen ottaa heti nokkiinsa.
Itse olen yrittänyt selittää rakkaalleni kuinka herkkä alue on kyseessä, ja että liiallinen voimankäyttö ja hinkkaus tuntuu niin kuin parsinneulalla pistelisi!
Tuo entisistä puhuminen on kyllä todella MOUKKAMAISTA. Mielestäni voit sanoa sen hänelle. Ja hei, minä ainakin suhtautuisin naisen ejakulaatioon varauksella... ei pidä kaikkea uskoa mitä nuoret ja nuorehkot naiset kertovat orgasmistaan poikaystävilleen! Itse ainakin valehtelin ja maalailin asiaa kun aikoinaan eka boyfriendini kysyi suurinpiirtein heti ekan kerran jälkeen että "no saitko?"

Voi että miehet ovat joskus tyhmiä.

Kiiti vastauksesta.

Aika kypsiä pitäisi jo meidän olla, iän puolesta. :-) Alkaa jo hiukan molempia vaivata iän mukana tulevat ongelmat seksin suhteen.

(Kyllä hän tietää milloin nainen ejakuloi yms.)

Ja minä tiedän miten muut miehet nuolevat, eroja on. Hän on liiiian innokas, mutta en ole huomauttanut että on mulla kokemusta muistakin miehistä. ( kait tuon tajuaa sanommatakin tässä iässä)

Yhteistyössä