T
Tansku
Vieras
Mies haisee välillä todella pahalta kun ei käy pesulla tarpeeksi usein. Tekee joskus aivan pahaa ja käännän pään pois hänestä päin etten haistaisi. Todella kiva tuollaisen kanssa harrastaa seksiä. :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niij:Itse olen sanonut että en harrasta seksiä jos on mennyt yli vuorokausi suihkusta.
Oikeasti alkoi tehdä pahaa kun miehen muna haisee niin pahalta ja sitä se haluaisi työnnellä puhtaisiin aukkoihini. Hyh!!! Itsekunnioitusta ap!
Minun puolestani saa olla vaikka viikon ettei käy suihkussa mutta tietää myös että silloin ei tule seksiä. Piste.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mites olis yhteiset saunahetket / pesuhetket??
Lisäksi hyväntuoksuiset suihkusaippuat jättävät mieheesi hyvän tuoksun. Muistathan aina silloin tällöin mainita miehellesi kuinka suihkunraikkaalle hän suihkun jälkeen tuoksuu.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Kulta, mun mielestä sun kannattaisi hiukan useammin käydä suihkussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tansku:Mies haisee välillä todella pahalta kun ei käy pesulla tarpeeksi usein. Tekee joskus aivan pahaa ja käännän pään pois hänestä päin etten haistaisi. Todella kiva tuollaisen kanssa harrastaa seksiä. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Kulta, mun mielestä sun kannattaisi hiukan useammin käydä suihkussa.
Mutta kultaseni, minähän käyn!
Minusta sen sijaa meidän pitäisi yleensä jutella useammin. Tuo aloitus oli niin mukavan kuuloinen.
Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:kyl mä ainakin voin miehelleni sano että mene suihkuun olet likainen tai haiset pahalle tosin käy kyllä joka ilta