Miten sanoa miehelle että kävisi pesulla useammin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tansku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tansku

Vieras
Mies haisee välillä todella pahalta kun ei käy pesulla tarpeeksi usein. Tekee joskus aivan pahaa ja käännän pään pois hänestä päin etten haistaisi. Todella kiva tuollaisen kanssa harrastaa seksiä. :x

No älä harrasta seksiä jos haisee pahalle, ja sitten kun on käynyt suihkussa niin kehut kuinka kiva on kun puhdas ja hyväntuoksunen mies =) Luulis ymmärtävän. Tai sanot ihan suoraan.

Itse olen sanonut että en harrasta seksiä jos on mennyt yli vuorokausi suihkusta.

Oikeasti alkoi tehdä pahaa kun miehen muna haisee niin pahalta ja sitä se haluaisi työnnellä puhtaisiin aukkoihini. Hyh!!! Itsekunnioitusta ap!

Minun puolestani saa olla vaikka viikon ettei käy suihkussa mutta tietää myös että silloin ei tule seksiä. Piste.

Mites olis yhteiset saunahetket / pesuhetket??
Lisäksi hyväntuoksuiset suihkusaippuat jättävät mieheesi hyvän tuoksun. Muistathan aina silloin tällöin mainita miehellesi kuinka suihkunraikkaalle hän suihkun jälkeen tuoksuu.

Alkuperäinen kirjoittaja niij:
Itse olen sanonut että en harrasta seksiä jos on mennyt yli vuorokausi suihkusta.

Oikeasti alkoi tehdä pahaa kun miehen muna haisee niin pahalta ja sitä se haluaisi työnnellä puhtaisiin aukkoihini. Hyh!!! Itsekunnioitusta ap!

Minun puolestani saa olla vaikka viikon ettei käy suihkussa mutta tietää myös että silloin ei tule seksiä. Piste.

No mun mies ei käy joka ilta suihkussa, mut kyllä se vehkeensä ja persuksensa silti päivittäin pesee.

Siis mitääää?? 2 viikkoa ilman suihkua???? Ja vuorokausi suihkusta ni ei seksiä???
Voi haloo!!! Meillä peseydytään päivittäin, joskus jopa kolmesti ja AINA ennen seksiä, varsinkin seksivehkeet pestään!!! Millaisten luolamiesten kanssa te asutte?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mites olis yhteiset saunahetket / pesuhetket??
Lisäksi hyväntuoksuiset suihkusaippuat jättävät mieheesi hyvän tuoksun. Muistathan aina silloin tällöin mainita miehellesi kuinka suihkunraikkaalle hän suihkun jälkeen tuoksuu.

Hohhoijaa, on se kumma jos aikuinen ihminen pitää houkutella pesulle yhteisillä pesuhetkillä ja suihkusaippuoilla.

Sanot sille ukollesi, että "Kulta, sun pitää alkaa käydä pesulla useammin. Haiset pahalle."

Alkuperäinen kirjoittaja Tansku:
Mies haisee välillä todella pahalta kun ei käy pesulla tarpeeksi usein. Tekee joskus aivan pahaa ja käännän pään pois hänestä päin etten haistaisi. Todella kiva tuollaisen kanssa harrastaa seksiä. :x

Ihan vaan sanot suoraan niin kuin asia on.

Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Kulta, mun mielestä sun kannattaisi hiukan useammin käydä suihkussa.

Mutta kultaseni, minähän käyn!

Minusta sen sijaa meidän pitäisi yleensä jutella useammin. Tuo aloitus oli niin mukavan kuuloinen.

:D Just. Mulla kyllä toimii yksityisviestit, että jos keskustelua haluaa... :xmas: Mutta tosiaan, pieni kullittelu ennen tärkeän asian sanomista on ehdottoman tärkeää. :D

Miten ihmeessä olette päätyneet naimisiin haisuleiden kanssa? Kuka mies ei ihan oikeasti käy jokapäivä pesulla, käytä dödöä, harjaa hampaita aamuin illoin, vaihda puhtaita alusvaatteita ja sukkia joka ikinen päivä??? Ne loput ei ole aviomiesmateriaalia!!!

Alkuperäinen kirjoittaja cukkis:
kyl mä ainakin voin miehelleni sano että mene suihkuun olet likainen tai haiset pahalle tosin käy kyllä joka ilta

Samoin, tosin käy aamulla suihkussa. Mutta jos hikisenä jotain työtä tekee mnee kyllä suihkuun.

Yhteistyössä