Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:isossakin koossa? emmä tiedä :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mua jäi nyt vaivaamaan
ja satuin vastaamaan tuohon yhteen ketjuun johon sä olit kirjottanu näin:
[i]Uskon, että hengittäviä jumppa-ja lenkki vaatteita tehdään isoissakin koissa[/i]ja mä ite laittaisin ton että .....tehdään isossakin koossa.eli mä en lähtis sitä sen kummemmin monikkoon taivuttaan...
mut en ookaan äikän ope,se oli muutenvaan kiitettävä ala- ja yläasteen :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mua jäi nyt vaivaamaan
ja satuin vastaamaan tuohon yhteen ketjuun johon sä olit kirjottanu näin:
[i]Uskon, että hengittäviä jumppa-ja lenkki vaatteita tehdään isoissakin koissa[/i]ja mä ite laittaisin ton että .....tehdään isossakin koossa.eli mä en lähtis sitä sen kummemmin monikkoon taivuttaan...
mut en ookaan äikän ope,se oli muutenvaan kiitettävä ala- ja yläasteen :saint:
Mä sanoisin tuon että:. ..tehdään isojakin kokoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Miten taivutetaan sanasta: koko? ...vuraja. Oikea kirjoitustapa on siis ko'oista.
näin sanottiinhttp://www.translatum.fi/index.php?id=27sivulla.
Joku kielitohtori