Miten sana koko taipuu?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vili43
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mua jäi nyt vaivaamaan :D
ja satuin vastaamaan tuohon yhteen ketjuun johon sä olit kirjottanu näin:
Uskon, että hengittäviä jumppa-ja lenkki vaatteita tehdään isoissakin koissa
ja mä ite laittaisin ton että .....tehdään isossakin koossa.eli mä en lähtis sitä sen kummemmin monikkoon taivuttaan...
mut en ookaan äikän ope,se oli muutenvaan kiitettävä ala- ja yläasteen :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mua jäi nyt vaivaamaan :D
ja satuin vastaamaan tuohon yhteen ketjuun johon sä olit kirjottanu näin:
[i]Uskon, että hengittäviä jumppa-ja lenkki vaatteita tehdään isoissakin koissa[/i]ja mä ite laittaisin ton että .....tehdään isossakin koossa.eli mä en lähtis sitä sen kummemmin monikkoon taivuttaan...
mut en ookaan äikän ope,se oli muutenvaan kiitettävä ala- ja yläasteen :saint:

Mä sanoisin tuon että:. ..tehdään isojakin kokoja.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
mua jäi nyt vaivaamaan :D
ja satuin vastaamaan tuohon yhteen ketjuun johon sä olit kirjottanu näin:
[i]Uskon, että hengittäviä jumppa-ja lenkki vaatteita tehdään isoissakin koissa[/i]ja mä ite laittaisin ton että .....tehdään isossakin koossa.eli mä en lähtis sitä sen kummemmin monikkoon taivuttaan...
mut en ookaan äikän ope,se oli muutenvaan kiitettävä ala- ja yläasteen :saint:

Mä sanoisin tuon että:. ..tehdään isojakin kokoja.

juu jotenki noin se on.eli sitä murresanaa ei taivuteta monikkoon :D
 

Yhteistyössä