miten saitte ajan kulumaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mökkihöperö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Töissä olin laskettuun aikaan asti. Olen nuori ni ei ollut mitään ongelmia raskausaikana

Mä olen nuori ja toisessa raskaudessa ei muuta ollutkaan kuin ongelmia.

Makasin vuodelevossa viikolta 22 ja aika meni tooooodella hitaasti. Loppuraskaudesta taas olin käytännössä liikuntakyvytön enkä ole ikinä elämässäni ollut niin väsynyt mitä olin silloin kun en saanut nukuttua milloinkaan mitenkään, joten loppuaika oli henkisesti todella raskasta. En enää ikinä halua kokea raskautta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin ja oon ollu huhtikuusta asti kotona :O :O ja en oo tehny mitään :( en siis mitään.. paitsi koti juttuja... aamulla ylös..ukon kans tunti/pari kerkee olla ennenku menee töihin... syön..katon tv:tä oon koneella..sitte taas syön ja tv:tä/koneella, koti töitä tiskaamista ym sit ruoka ja taas tv/kone sit ukko tulee ja parituntia jutellaan ja ukko menee nukkumaan.. valvon myöhään ja sit nukkuun ja aamulla taas sama

Mikset sä ulkoile?!

no vaikea masennus mulla todettiin alkuraskaudessa mutta ei siihen sitte mitään hoitoa.. aika oli psykiatriselle sairaan hoitajalle mutta en päässy sinne ku olin sairaalassa :/ ja se jäi sitte.. luulin että se olis johtunu vaan siitä ku mies oli sillon armeijassa ja oli vähän tiukkaa rahallisesti ku ite opiskelin/opiskelen ja uutta asuntoa ei meinannu löytyä.. mutta nyt kuitenki uus asunto jossa viihdymme ja talous kunnossa... en tiiä voihan tämä masennustakin olla..

Alkuperäinen kirjoittaja mökkihöperö:
äityislomalla ennen ku vauva synty.. ne viimeset viikot/päivät?? kotityöt ei kiinosta/ ei jaksa aika ei kulu mihinkään.. kelloo vilkuilen 5 min välein mies päivät töissä... aaaaah hullukshan tässä rupee tulemaan.. sitte ku minnekkään ei oikeen voi lähtee.. ku ei voi ajaa autoa ja ei oo muutenkaan mitään järkevää paikkaa minne mennä... kavereilla ei nyt jaksais istua ku olo on muutenki jotenki niin levoton ku istualteen on huono olla ja makulteenki ja voi voi...miten te saitte ajan kulumaan?? vieläki istun pyjamassa ja tukkaa en oo kammannu koko päivänä :(

no kuule ihan hyvin. aina on tekemistä enemmän kuin ehtii ja jaksaa. taisi olla avoimessa ylioistossa silloinkin opinnot kesken, ja lisäksi elin ihan normaalisti eli tarkoittaa lenkkeilyä jne. ja kotitöitä. en makoillut todellakaan tekemättä mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja hyvin:
Alkuperäinen kirjoittaja mökkihöperö:
äityislomalla ennen ku vauva synty.. ne viimeset viikot/päivät?? kotityöt ei kiinosta/ ei jaksa aika ei kulu mihinkään.. kelloo vilkuilen 5 min välein mies päivät töissä... aaaaah hullukshan tässä rupee tulemaan.. sitte ku minnekkään ei oikeen voi lähtee.. ku ei voi ajaa autoa ja ei oo muutenkaan mitään järkevää paikkaa minne mennä... kavereilla ei nyt jaksais istua ku olo on muutenki jotenki niin levoton ku istualteen on huono olla ja makulteenki ja voi voi...miten te saitte ajan kulumaan?? vieläki istun pyjamassa ja tukkaa en oo kammannu koko päivänä :(

no kuule ihan hyvin. aina on tekemistä enemmän kuin ehtii ja jaksaa. taisi olla avoimessa ylioistossa silloinkin opinnot kesken, ja lisäksi elin ihan normaalisti eli tarkoittaa lenkkeilyä jne. ja kotitöitä. en makoillut todellakaan tekemättä mitään.

siis äitiysloman olen aloittanut molemmista raskauksista silloin vasta kun se on pakko aloittaa, joten eipä siinä liikoja ole jäänty levätä. hyvä että on ehtinyt tehdä kaiken ennen synnytykstä, kun on ollut töissä lähes koko raskauden ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin ja oon ollu huhtikuusta asti kotona :O :O ja en oo tehny mitään :( en siis mitään.. paitsi koti juttuja... aamulla ylös..ukon kans tunti/pari kerkee olla ennenku menee töihin... syön..katon tv:tä oon koneella..sitte taas syön ja tv:tä/koneella, koti töitä tiskaamista ym sit ruoka ja taas tv/kone sit ukko tulee ja parituntia jutellaan ja ukko menee nukkumaan.. valvon myöhään ja sit nukkuun ja aamulla taas sama

Mikset sä ulkoile?!

oon tosi huono lähtemään yksin vaikka kävelylle..ja sit seki ku ei oikeen mahdu mikään takki päälle niin paleltuu :(

Yhteistyössä