miten saisis painon putoamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pudottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pudottaja

Vieras
pituuteni on 166 ja normaalipainoni on 58 kg. kolmannen raskauden jälkeen minulla on on jäänyt nyt kiloja ja oon niitä nyt yrittänyt saada pois mutta mitään tuloksia ei tunnu näkyvät. ei sit mitään.
pidin tuossa kunnon kuntokuurin ja söin terveellisesti muuttamalla annoskokoja pienemmiksi. (ihan terveen pieniä) juoksin töihin ja zumbasin ja paino tippu ehkä kilon ja sit meni taas pari päivää ni nousi liki 2kg. paino heijaa tossa 62-65 kg kieppeillä koko ajan,. välillä kun on oikein kunnolla reenaillu ja muuta ja sit meet vaa'alle ja se näyttääkin 3kg enempää ni siin oikeesti tulee itku ja viha ittees kohtaa. mä oon nii ärtyny ku tästä ei tuu mitää, ja vituttaa ku vaatteet näyttää ni kamalilta ja toi vatsa on tommonen löysä vaan housujen päällä! muitten kohdal on onnistunu tuosta vaan, mut mikä hemmetti nyt auttais!??

Jatkuvuus, terveellinen elämäntapa, säännölliset ruoka-ajat, vain yksi herkuttelupäivä viikossa ja liikunta. Ei siellä vaa'alla koko ajan ravaamisessa ole mitään järkeä, sillä paino heittelee päivän aikana helpostikin pari kiloa syömisen, juomisen ja wc:ssä käynnin mukaan.
Punnitus enintään kerran viikossa ja terveellinen elämäntyyli koko loppuelämän ajan.

Mitä jos unohtaisit koko asian ja keskittyisit positiivisempiin asioihin. Sulla ei ole todellisuudessa ylipainoa yhtään. Jos 58 kiloa on luontainen painosi eikä mikään jatkuvaa tikistämistä vaativa unelmapaino niin painosi putoaa sinne aikanaan.

Toisinaan paino voi näyttää nousseen aloituksen jälkeen. Se on normaalia. Kun vaan jatkat niin näet tuloksia. Päätä ettet käy vaa'alla kuin vaikka kerran, pari kuussa. Mulla tippu raskauskilot kun olin lähes syömättä ekan viikon. Eikä tullu takas vaikka ruokahalu taas pikkuhiljaa palasi. :) Mutta sitähän ei voi suositella.

no ihan ensimmäiseksi sä olet hoikka! Sille löysälle vatsanahalle ei varmaan auta muu kuin kirurgin veitsi, jos se sinua niin häiritee niin siinä keino. Mutta oikeasti olet hoikka, raskaudet muuttaa naisen varataloa, totta joo ja jotkut palautuu ihan noin vain entisiin mittoihin, ei kaikki. Se on vain niin, ei omanikaan palautunut entiseen muotoonsa, mutta ihan sama. Olen kyllä monta kiloa hoikempi kuin koskaan, mutta vartaloa ei samaksi enään saa, ikäkin jo minulla vaikuttaa etteti iho ole enään niin elastinen kuin joskus 20 vuotta sitten. En kyllä mikään teini enään haluaisikaan olla, näin on hyvä, olla nainen ja naisen näköinen. Niin ja olen 160cm/72kg, en laiha, mutta kurvit kohdillaan.

tiedän että tää kulostaa pinnalliselta. mut mun ei oo hyvä kattoo itteeni peilistä. kaikki nuo kilot on tuossa vatsan seudulla ja se ei ole nätti. nii ja kuopus on nyt 2 vuotta.

tiedän että tää kulostaa pinnalliselta. mut mun ei oo hyvä kattoo itteeni peilistä. kaikki nuo kilot on tuossa vatsan seudulla ja se ei ole nätti. nii ja kuopus on nyt 2 vuotta.

Et ole tainnut kovin sinnikäästi yrittää, jojoilut vaan? Muutat elintapoja. Pidä pari viikkoa ruoka ja liikunta -päiväkirjaa niin näet millaisi elintapoja sulla on. Siitä voit sit alkaa miettiin, että miten niitä muuttaa.

Yhteistyössä