Miten saisin tyty-yden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nogf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nogf

Vieras
Miten saisin tyttöystävän? MINÄKIN TAHTOISIN TÖTSY ÖTSÄN! ;___; TAHTOISIN VAIN PAIJAILLA IHANUA TÖTTI PÖDDIÄ :33 VOITAIS OLLA SYLIKKÄIN JA KATSOA ROMANTTISIA KOMEDIOITA SEN ÖÖDIPÖÖDIN KANSSA :3 SIT PITÄISIN TYTTI PYTTISTÄ HYVÄNÄ JA SILITTÄISIN SEN HIUKSIPIUKSIA :333 MIKS KAIKILLA MUILLA ON TÖÖTTIPÖTSIT MUT MULLA EI OO VAIK OON IHAN KIVA KAVERI ;___; VOI KUNPA MULLA OLIS ÖÖLI BÖÖNA.

olispa rönttö höttiäinen <3 paijaisin kyllä sitä tötö ödöä ja tekisin sille pitsua ja sit kateltas sen tötterö ötökän kanssa netistä hauskoja kisse ja koire -videoita <3333 olispa tyty ytty <3 vituttaa kun ei ole töötti torveloa ;___;

Todennäköisesti vietät liian suuren osan vapaa-ajastasi Ylilaudalla. Tutkimusten mukaan Ylilaudan säännöllinen käyttö lisää vastentahtoisesti sinkuksi jäämisen todennäköisyyttä 10-15 kertaisesti verrattuna keskivertoyksilöön. Ylilaudan Ihmissuhteet-alalaudan käyttäjien keskuudessa sinkkujen yliedustus on jopa 200 kertainen suhteessa normaalihenkilöistä koostuvaan vertailuryhmään.

Thaimaasta saa postimyyntivaimoja. Tosin todennäköisesti ap:n viikkoraha ei riitä sellaiseen, ja äityli ja isukki saattavat myös protestoida jos thaikkunaisen yrittää tuoda asumaan lastenhuoneeseen.

Yhteistyössä