Miten saisin tällaisen blogin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton

Vieras
Tahtoisin kovasti blogini ulkoasusta hienon, vähän tämän It's all about Ava tai vaikka tämän But I'm a human not a sandwich tyylisen, mutta en tunnu millään osaavan... Miten ihmeessä nuo kaikki kuvat, kuvakkeet ja linkit on tehty?? Tarvitseeko tuollaisen toteuttamiseen jotain erikoisempia taitoja? Googlettamalla en ole onnistunut löytämään mitään hyviä neuvoja... Oma blogi näyttää niin tylsältä kun selaa näitä hienompia...
 
Tarkennapa vähän. Blogin otsikossa on käytetty vähän photoshoppia kuvien muokkaamiseen, mutta kaikki muu näytti ihan perusblogger-kamalta, lukijalistat, suosituimmat bloggaukset jne.
 
Onko sinulla Blogspot? Jos on, niin siellä on ihan helppo muokata näkymää. Menet sinne tilin asetuksiin, otat sieltä Mallit tai Ulkoasu (mikä lie suomeksi) ja sitten saat sellaisen karttanäkymän. Siellä lukee "lisää gadget" (tjtn.) ja voit lisätä reunoille esim "lisää kuva" tai "lisää tekstiä". Samoin voit muokata yläbanneria. Tietysti kuvankäsittelyohjelmassa sun on ensin ne omat kuvat muokattava.
 
No mm. haluaisin tietää, että miten saa tollaiset kuvakkeet kuin noilla mm on että painaa esimerkiksi siitä "Facebook" linkistä ja se menee facebookkiin. ja siis tuollainen omanlaisensa teksti eikä sitä bloggerin perustekstiä.
 
Ihan vain tiedoksi että toi But I'm a human not a sandwichin kirjoittaja on 21-vuotias, ei mikään teini, eikä tarvitse leimata teiniäidiksi vain siksi ettei ole lösähtänyt ruma 35v mamma =) Ja mitä noihin facebook ym kuvakkeisiin tulee niin niitä varten täytyy osata tehdä html -koodeja :)
 
Bloggerissa on ulkoasua helppo muutella. Yksinkertainen työkalu, ei tarvi osata koodausta ollenkaan.

Tohon banneriin.. Hmm. Idea on hyvä (jokseenkin kyllä vanha, ei ihme siis, että näitä tulee vastaan useampi). Toteutus vähän.. No, Ava-blogissa bloggari sanoikin käyttäneensä paintia. Se näkyy valitettavasti..
 

Yhteistyössä