Miten saisin sileän ja heleän ihon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rupikonna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rupikonna

Vieras
Ikää reilut 30v, ja nyt naamaan on ilmestynyt pieniä näppyjä (finnejä). Aikaisemmin iho oli aina suhteellisen hyväkuntoinen, muutama hormoninäppy silloin tällöin. Mitähän voisin ihoni eteen nyt tehdä? Millainen sarja kannattaisi ostaa? Puhdistusaine, kosteusvoide? Mites kasvovesi?

Vinkkejä kiitos!?

Ihon huolellinen puhdistus aamuin illoin kaiken a ja o. itse käytän Cliniguen sekä apteekin Vichy -sarjan tuotteita ja sekaihoni on jatkuvasti finnitön ja heleä. Pari kertaa vuodessa käyn kosmetologilla ihonpuhdistuksessa.

Voisin suositella kokeilemaan biologista ihonhoitosarjaa. Puhdistuksesta se lähtee, se on tärkeää ja se, mitä siihen isoon laitetaan.
Yhtä puhdasta tulisi ihoon laittaa mitä suuhummekin laitamme :o Marja Entrich ihonhoitotuotteet on ihania ja ne niissä ihanat kasvistuoksut. Sopivat koko perheelle päästä varpaisiin.
Olen itse ME-edustaja, eli jos asut Pirkanmaalla voisin esitellä tuotteita Sinulle, laita YY:tä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Ihon huolellinen puhdistus aamuin illoin kaiken a ja o. itse käytän Cliniguen sekä apteekin Vichy -sarjan tuotteita ja sekaihoni on jatkuvasti finnitön ja heleä. Pari kertaa vuodessa käyn kosmetologilla ihonpuhdistuksessa.

mitä erikoista tuossa vichy-tuotteessa on?

En tupakoi.

Laitoin kesällä otsaan lasten aurinkovoidetta, ja se varmaan tukki jotenkin huokoset, sillä otsa meni tosi huonoon kuntoon, eikä se tunnu paranevan. Näpyt otsassa ovat jossain syvällä, eli puristamalla niitä ei saa pois.

Katsoin apteekista tuota Vichy-sarjaa, oli jossain tarjouksessa ihonpuhdistussetti.

Ja olen ajatellut että menisin siihen Elsa Hjeronymus-hoitoon. Onko kellään siitä kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
suosittelen omega tabletteja, alkuun iho kukkii, mutta pian on kaunis ja hehkeä

mä söin joskus helokkiöljykapseleita. kolme viikkoa söi ja sitten oli pakko luovuttaa. meinaa näpyt nousi ekalla viikolla. ja kun lopetin niitä syömästä nii kesti saman aikaa ennenkuin iholta poistu ne nypyt. ja niitä tuli päästä varpaisiin.

olen kuullut tuosta.
missä treella myydään tuotteita?

Alkuperäinen kirjoittaja WonderlandinLissu:
Voisin suositella kokeilemaan biologista ihonhoitosarjaa. Puhdistuksesta se lähtee, se on tärkeää ja se, mitä siihen isoon laitetaan.
Yhtä puhdasta tulisi ihoon laittaa mitä suuhummekin laitamme :o Marja Entrich ihonhoitotuotteet on ihania ja ne niissä ihanat kasvistuoksut. Sopivat koko perheelle päästä varpaisiin.
Olen itse ME-edustaja, eli jos asut Pirkanmaalla voisin esitellä tuotteita Sinulle, laita YY:tä :)

kokeusta on, syön päivittäin.

tietääkö kukaan, miksi noin tekee?

Alkuperäinen kirjoittaja ei mulle:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
suosittelen omega tabletteja, alkuun iho kukkii, mutta pian on kaunis ja hehkeä

mä söin joskus helokkiöljykapseleita. kolme viikkoa söi ja sitten oli pakko luovuttaa. meinaa näpyt nousi ekalla viikolla. ja kun lopetin niitä syömästä nii kesti saman aikaa ennenkuin iholta poistu ne nypyt. ja niitä tuli päästä varpaisiin.

ota tämä vinkki nyt tosissaan: jätä kissanrasvat eli margariinit ruokavaliosta pois heti. käytät vain voita ja korkealuokkaista oliiviöljyä. parissa vkossa pitäs näpyt lähtä. jos tupakoit, se heti pois. vitamiineja kehiin. voiteet voit unohtaa, ihon terveys tulee sisältä.

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
ota tämä vinkki nyt tosissaan: jätä kissanrasvat eli margariinit ruokavaliosta pois heti. käytät vain voita ja korkealuokkaista oliiviöljyä. parissa vkossa pitäs näpyt lähtä. jos tupakoit, se heti pois. vitamiineja kehiin. voiteet voit unohtaa, ihon terveys tulee sisältä.

Tuossa muuten on varmaan itua ;) Eli tästä lähin voita leivänpäälle, ja kaapista löytyykin oliiviöljyä. Ennen en puhdistanut naamaa, enkä muutenkaan ihmeemmin hoitanut, niin iho kukoisti. Nyt kun yritän puhdistaa ja hoitaa, niin näpyt senkun lisääntyy!

Enkä vieläkään tupakoi...

monet puhistus jutut / voiteet vain pahentaa ihoa.
ihoa menee tukkoon....

äitini ei ole iki päivänä käyttänyt minkäänlaisia puhistusjuttuja, ja ihoa hänellä on mahtava.

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:

Tuossa muuten on varmaan itua ;) Eli tästä lähin voita leivänpäälle, ja kaapista löytyykin oliiviöljyä. Ennen en puhdistanut naamaa, enkä muutenkaan ihmeemmin hoitanut, niin iho kukoisti. Nyt kun yritän puhdistaa ja hoitaa, niin näpyt senkun lisääntyy!

Enkä vieläkään tupakoi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Minä pesen kasvot vain vedellä, en meikkaa. Heti jos käytän rasvoja, niin iho menee pahaksi.

mut kuivuuhan se iho. ja nuo rasvat tukkii kyllä ihohuokoset oon huomannut. mut mitä siihen naamaansa sit laittais, ku krinnaa ja rypistää.

mut semmone juttu et mitä kallimpi niin sitä nyppysempi iho. mun äiti osti mulle joskus sellasen revlonpurkin, ja voi tauti kun naamaa poltti ja kutisi.

Yhteistyössä