H
"hippå"
Vieras
Minulla saattaisi olla mahdollisuus saada oppisopimuspaikka ja sitä myötä koulutus uuteen ammattiin, mutta mietin että miten ihmeessä pienten lasten arjen yhteensovittaminen työn kanssa tulisi ikinä onnistumaan niin pitkäksi aikaa? Tarkoittaisi 1,5-3 vuotta. Minulla on yksi ammatillinen koulutus taustalla, joten mikähän tuo opiskeluaika käytännössä ehkä olisi?
Nyt meillä nuorin reilun vuoden, ensi syksynä olisi jo 2, kun koulutus alkaisi. Lisäksi on vielä 2 muuta alle kouluikäistä sekä koululainen.
Mies on kokopäivätöissä. Lapset pitäisi laittaa hoitoon. ja esikoinen apip hoitoon, kun menee ensi syksynä vasta tokalle.
Vai voisiko mies jäädä osittaiselle hoitovapaalle ja minä tehdä oppisopimuspaikassa sen 25 työtuntia/vko?
Onko kenelläkään henkilökohtaista kokemusta tällaisesta kuviosta?
Nyt meillä nuorin reilun vuoden, ensi syksynä olisi jo 2, kun koulutus alkaisi. Lisäksi on vielä 2 muuta alle kouluikäistä sekä koululainen.
Mies on kokopäivätöissä. Lapset pitäisi laittaa hoitoon. ja esikoinen apip hoitoon, kun menee ensi syksynä vasta tokalle.
Vai voisiko mies jäädä osittaiselle hoitovapaalle ja minä tehdä oppisopimuspaikassa sen 25 työtuntia/vko?
Onko kenelläkään henkilökohtaista kokemusta tällaisesta kuviosta?