L
"Leeli"
Vieras
Varsinkin nyt kun olen hoitovapaalla en ole raaskinut ostella uusia vaatteita ja kampaajalla olen koittanut käydä säästösyistä harvakseltaan. kun kävin muutama viikko sitten kampaajalla hiukseni olivat kampaajan jäljiltä vielä kamalammat kuin ennen sinne menoa. Minulla puolipitkät hiukset ja ajattelin, että varmaan asettuvat kivemmin kun pesen kotona mutta ei, ovat todella epäsiistin näköiset kun puoliväliin hiuksia on leikattu yksi paksu "kerros". kampaaja tupeerasu yläosan palloksi ja kampasi alhaalta pitkät hiukset piikkisuoriksi niin en osannut kuvitella miltä näytyävät normaalisti laitettuna. vaikka sanoin, että haluan hiuksia ohennettavan ja suht paljon kerroksia niin leikkasi Noin niinkuin kuvailun. Siis sellainen on vissiinkin muodissa teineillä tällä hetkellä mutta ei oikein sovi minun päähäni ja ikää reilu 30 niin en nyt viitsisi hiukset pörrössä kulkea kun ei oikein tunnu omalta jutulta. Lisäksi tuntuu, että olen raskauden jäljiltä edelleen pyöreä (muutama ylimääräinen kilo oli ennen raskautta) ja kiloja pitäisikin karistaa 7 ennen kuin olisin omissa vanhoissa mitoissa. Tuntuu, että kilot ovat tosi sitkeässä ja omat syömiset ja liikunta ei ole hyvällä mallilla kun vain unohtuvat arjen keskellä.
Vanhat vaatteet kiristävät ja näyttävät kireiltä näiden lisäkilojen takia ja se varmaan on suurin syy miksi olo tuntuu niin homsuiselta. Kun ei noita vanhoja vaatteita voi käyttää ja sitten on muutamia neuleita ja trikoopaitoja mitkä sopivat. Nyt sitten vielä nämä hiukset kun en raaskisi mennä ihan heti korjauttamaan toiselle kampaajalle. Nyt siis hyviä vinkkejä miten saisin oloni näytyämään naisellisemmalta? Reilu 1 vuotiaan kanssa kun kaksin lähtee niin tuntuu, että meikkaaminenkin on tehtävä supernopeasti.
Vanhat vaatteet kiristävät ja näyttävät kireiltä näiden lisäkilojen takia ja se varmaan on suurin syy miksi olo tuntuu niin homsuiselta. Kun ei noita vanhoja vaatteita voi käyttää ja sitten on muutamia neuleita ja trikoopaitoja mitkä sopivat. Nyt sitten vielä nämä hiukset kun en raaskisi mennä ihan heti korjauttamaan toiselle kampaajalle. Nyt siis hyviä vinkkejä miten saisin oloni näytyämään naisellisemmalta? Reilu 1 vuotiaan kanssa kun kaksin lähtee niin tuntuu, että meikkaaminenkin on tehtävä supernopeasti.