Miten saisin itsestäni raikkaan ja söpön?

  • Viestiketjun aloittaja ruma, vanha, ankea
  • Ensimmäinen viesti
"Päivi"
Huolehdit ainakin hygieniastasi.. Käyt säänöllisesti pesulla,hiukset ja vartalo. Vaihdat alusvaatteet päivittäin. Harjaat hiuksesi ja hampaasi päivittäin. Hajuvettä suihkuautat kaulallesi. Puhtaat vaatteet päälle. Siinä net tärkeimmät "perusjutut"
 
:LOL: Anteeksi, mutta räjähdin nauramaan... :D

Olen nimittäin tässä muutaman viikon miettinyt itsestäni ihan samaa. Tuo "ankimus maximus" sopii tilanteeseen täydellisesti. Minä itse jaksoin kesällä tsempata jonkin aikaa. Silloin reseptinä oli kampaajalla käynti, kestovärit ripsiin ja kulmiin. Lisäksi kävin hieman shoppailemassa uusia vaatteita.

Eli kai se ainoa tapa on nähdä vähän vaivaa itsensä eteen. :)
 
"sondersson"
no meikkiä mahdollisimman vähän iholle, jotain kuultovoidetta ja valovoidetta silmien alle yms, vähän valkosta silmien sisänurkkiin, taivuta ripset ja laita mascaraa, huuliin vaan kiilto. Sit joku raikas tuoksu, hiukset hoidat kiiltäviksi (etikkavedellä onnistuu hyvin), simppelit, sutjakkaat vaatteet... Käytökseltäsi ole ihan oma ittes vaan, uskalla olla mitä olet.
 
"vieras"
Itselleni tulee hajuvesistä päänsärky, joten niitä ei mielestäni raikkauteen tarvita. Iloinen ilme on yksi tärkeä juttu, puhtaus tietysti ja sitten ihonväriin sopivat vaatteet. Vertaile peilin edessä eri värisiä vaatteita, sillä on oikeasti iso merkitys. Jotkut värit saavat ihon hehkumaan ja toiset näyttämään vanhalta ja väsyneeltä.
 
oon juu
söpö maininnan saan, jos mulla on otsatukka silleen somasti edessä ja tummat/vaaleat hiukset värjättynä. Mulla oma väri on maantien harmaanruskea, joten nuo mainitsemat asiat saa lapset ja miehen kutsumaan minua söpöksi =)
 
"vieras"
Pitä itsesi puhtaana ja käytä kevyttä meikkiä, ei siis mitään suttuisen näköistä, mutta sellanen kaunis. Hymyile paljon, niin muutkin huomaavat sen, ja oma olo paranee, kun vaan viitsii vähän hymyillä. Jos tukka on lattea ja maantienharmaa, ota siihen vähän väriä ja joku kampaus, käytä tyvikohottavia muotoiluaineita jne.
 
xx
Minusta taas raikkaalla/söpöllä on mahdollisimman oman väriset ja hyväkuntoiset hiukset, ehkä raitoja. Päällä heleitä, omiin väreihin sopivia värejä (ei mustaa), vähän meikkiä jos ollenkaan. Vaatteet rennot, tyttömäiset tai sitten sporttiset. Ei liikakiloja.

Ennen kaikkea raikas/söpö on nukkunut yhdeksän tunnin yöunet, ja sitä ennen illalla käynyt lenkillä ja suihkussa ja syönyt hyvän, terveellisen iltapalan. Tuon kaiken näkee ihmisen olemuksesta.
 

Yhteistyössä