Miten saisin isomman äippärahan?? nyt opiskelen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaManna

Aktiivinen jäsen
26.07.2004
4 433
0
36
Kuopio
tiedän, tiedän: töihin pitäis mennä.. MOLin sivuilta olen työpaikkailmoituksia yrittänyt katsella, mutta kun ei tuota koulutusta ole niin hankalaa.. ja sit on näitä osa-aikaisia, joissa tuntimäärä saattaa olla tyyliin 15h/viikko, onko tuosta ny sitten mitään hyötyä? ehdotuksia ? :/

niin ja sanon vielä sen, että aikaa äippäloman alkuun on jo nyt noin puol vuotta... jote kiirus alkaa olla..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kesätöistä. Itse sain vuonna 2000 minimin 60 markan sijaan 102mk/pvä, kun olin sinä kesänä 3 kk kesätöissä.

no kun tuo nyt on jo vähän myöhäistä... viime kesän olin kotihoidontuella ja äippälomalle jään jo toukokuun alkupuolella..

Tulojen pitää nousta sen 20% et laskevat työtuloista, muuten siitä edellisestä verotuksesta.
Monenkos kk tulotiedot ne tarvii siihen hakemukseen? kun eikös se pidä kuitenkin sit hakea ennen sen äitiysloman alkua?

Mulla kävi niin, et kun olin osa-aika työssä, tulot kk bruttona 900? ja ne oli noussut "vain" 18,5% niin laskettiin siitä edellisestä verotuksesta, ja päiväraha oli jonkun 25?/pv Laskin et jos olisivat sillä paremmalla palkalla laskeneet, olis ero ollu jonkun 5?/pv :/

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kesätöistä. Itse sain vuonna 2000 minimin 60 markan sijaan 102mk/pvä, kun olin sinä kesänä 3 kk kesätöissä.

no kun tuo nyt on jo vähän myöhäistä... viime kesän olin kotihoidontuella ja äippälomalle jään jo toukokuun alkupuolella..

Ai, kurkkasin profiilia ja siellä ei raskaudesta mitään, joten kuvittelin, että vauva on vasta suunnitelmissa.

Yhteistyössä