Miten saisi jatkuvan nuhan pois?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nussimalla se nuha lähtee, mutta se täytyy ottaa kuurina, eikä vain kertaluontoisesti!
 
vierailija
Mitä muutoksia on tapahtunut kun nuha alkoi ja on jatkunut.
oletko hankkinut jonkin eläimen, uusi asunto tai työpaikka ja mahdolliset kosteus-ja homevauriot. Astma, tupakka jne.
Joudutko käyttämään hengityssuojainta päivittäin tunteja, niistä voi tulla joillekin allergiaoireita.
 
vierailija
Jos lääkitystä muutetaan, voi persoonakin muuttua kovin erilaiseksi.
Jostain aiemmista alapää/panojutuista pohdin myös, että mahtaako hänen miehensä/poikaystävä kirjoitella hänen puolestaan.

Ihan sama siis minulle, ihan hauskoja juttuja ja saa hassutella jatkossakin
Ai et naiset ei vois puhuu panojutuista?. Tai siis ei siitä kenen kaa vaan yleisesti.
 
vierailija
Miks et enään oo mustana?. Montas lasta sulla on?. Täältä kyl puuttuu nykyään kaikki lapsiaiheiset ketjut.

Joskus olen. Palsta on muuttunut erilaiseksi, ei ole enää niin keskusteleva kuin aiemmin. Hyväksyttiin erilaiset mielipiteet. Oli hauskoja juttuja, nyt on paljon negatiivista piikittelyä. Ehkä oli aiemminkin, muistot vaan ovat kultaantuneet.
1 lapsi, jonka jälkeen yritettiin toista. Ikäni 40+ takia ei enää onnistunut, tuli toistuvia keskenmenoja. Raskauduin helposti, mutta menivät kesken n. 12 raskausviikolla tai aiemmin.
 
vierailija
Joskus olen. Palsta on muuttunut erilaiseksi, ei ole enää niin keskusteleva kuin aiemmin. Hyväksyttiin erilaiset mielipiteet. Oli hauskoja juttuja, nyt on paljon negatiivista piikittelyä. Ehkä oli aiemminkin, muistot vaan ovat kultaantuneet.
1 lapsi, jonka jälkeen yritettiin toista. Ikäni 40+ takia ei enää onnistunut, tuli toistuvia keskenmenoja. Raskauduin helposti, mutta menivät kesken n. 12 raskausviikolla tai aiemmin.
Nojoo nyt sätitään vastapuolta ja keskustelu junnaan paikoillaan. Mullakin yks lapsi. Minkäs ikänen 12v?
 

Yhteistyössä