Miten saisi aikaiseksi tavata vanhoja kavereita useammin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelmoiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

unelmoiden

Jäsen
07.05.2012
518
0
16
Minulla on hirmu paljon jäänyt vanhoja ihania kavereita ihan unohduksiin, kun ei saa aikaiseksi järjestää tapaamisia. Etenkin jos porukalla haluaa nähdä, niin on hirmu vaikeaa löytää kaikille sattuvaa aikaa. Nyt olen kyllä tyytyväinen itseeni, kun sain kalenterin kanssa laitettua Facebookissa viestiä vanhalle kaveriporukalle ja ehdotin eri päiviä tapaamiselle, nyt vain pitää toivoa että joku niistä sopisi kaikille. Mutta näin tulee tehtyä aivan liian harvoin!

Onko kukaan keksinyt keinoa, millä kavereita tulisi nähtyä enemmän? Minulla on muutama sellainen kaveri, joita näen viikottain, mutta kaikkia muita aivan hirvittävän harvoin.
Pitäisikö ihan päättää, että vaikka kerran kuussa tapaisi jotain kaveria/kavereita, jotka eivät "kuulu arkipäivään"?

Ihan liian harvoin, oon tätä samaa monesti miettinyt.

Selittelen asiaa kiireellä mutta ei se taida sitä olla. Laiskuutta vaan ja sitä, ettei nykyään tahdo löytyä aikaa joka sopis useammalle henkilölle :/

sovitte tapaamisessa seuravan päivän jolloin näette. ja pidätte iitä kiinni. sillä tavalla tulee ystäviänähryä muuten jää. eikä edes tarvitse ihan kauhean useasti nähdä mutta sop ii uuden päivän jo.

Yhteistyössä