no jokaisella (6hlö) on ihan oma koko harja tietenkin, ällöttävä ois samalla harjalla pestä ja kestäis iltaisin hampaidenpesu ikuisuuden jos lapset odottelis vuoroaan.
mutta joo, meillä on kyllä yhdessä laturissa sellainen lokero jonne mahtuis 4 vaihtopäätä säilöön. tai sit vaan mukiin ja vessan kaappiin piiloon.
Tuo kotelo on tosi hyvä, siellä mekin säilytetään. Aiemmassa koneessa ei ollunna sitä koteloa ja silloin oli milloin missäkin, yleensä hammasmukissa kai.
Meillä on ostettu sellaista mallia, missä on teline harjoilla laturin rungossa mukana. Tai pojilla on sellainen käytössä. Meillä on miehen kanssa sitten vessan kaapissa vanhan harjan teline.
Mulla on koko sarjan pienimmät lautaset vessankaapisaa. Jaan sähköhammasharjan mieheni kanssa ja molemmat säilyttää omia vaihtopäitään omilla pikkulautasilla. Tyttäret jakavat mikkihammasharjan , ja säilyttävät omia vaihtopäitään omilla lautasillaan. Piski nuo espressokupin aluslautasia...
Mulla on koko sarjan pienimmät lautaset vessankaapisaa. Jaan sähköhammasharjan mieheni kanssa ja molemmat säilyttää omia vaihtopäitään omilla pikkulautasilla. Tyttäret jakavat mikkihammasharjan , ja säilyttävät omia vaihtopäitään omilla lautasillaan. Oliskonuo espressokupin aluslautasia...
Meillä on 5 henkilölle 2 hammasharjaa. Ja jokaisella tietysti oma vaihtopää. Ja säilytetää omia vaihtopäitä sellaisissa hammasharjasuojuksilla, joita myydää s-kaupoissa. Sellaisia hymynaamasuojuksia. Ja ne suojukset on sitte seinässä kiinni.
Meillä on vanhemmillen yhteinen runko ja harjat säilytämme vanhan jo rikki menneen hammasharjan harjakotelossa. Kolmella lapsella on jokaisella kokonaan oma sähköhammasharja hygieenisyyssyistä. Pienempänä kahdella nuorimmalla oli yhteinen, mutta heti kun alkoivat pesemään itse hampaitaan, niin harjaosan vaihtaminen ja runko-osan puhdistus oli turhan hankalaa.