Miten säilytätte laukkujanne?

Teen juuri laukkujen uudelleenjärjestelyä ja huh huh.. en edes muistanu kolmasosaa niiden olemassa olosta ja lisäksi näköjään säilytän niissä kaikkea mahdollista.. Pelkkiä huulikiiltoja on paljastunut niiden sisältä lähemmäs parikymmentä ja ei mulla ollu niistä pulaa ennenkään.. :whistle:

Nyt olisi kuitenkin tarkoitus organisoida niitä. Säilytättekö jotain ns.parempien laukkujenne sisällä että ne säilyttäisivät muotonsa? Miten ne muuten teillä ovat? Itselläni ei oikein tiloja ja nyt ovat olleet vain keossa vaatekaapissa.. : / Ja miten muuten hoidatte niitä? Voiko kenkäsuihkettä, joka tarkoitettu nahkakengille suihkuttaa nahkalaukkuihin?
 
Kaapissa vaan sikinsokin. Tosin joutas nakata roskiin ku ovat huonoja ja vanhoja ja siksi niitä en käytäkään. Mulla on vaan yks laukku käytössä. Käsilaukku siis. Vanhojen laukkujen seassa sit muutki kassit ja reput.
 
"vieras"
musta iltalaukku roikkuu samassa henkarissa pikkumustan kanssa.
Muus veskat lojuu milloin missäkin. Vanhat (eli niin kuluneet etten tahdo enää käyttää) olen antannut lasten leikkiin.

En ole koskaan maksanut kassista yli 60 euroa, normaalisti ostan semmosia 30e:n juttuja (=jounit alekopassa). Eipä tarvii paljon surra sitä kassia, parissa vuodessa olen jo siihen kyllästynyt kumminkin. Mulla on siis koko ajan "olemassa" musta ja ruskea kassi, kestävät n. 3 vuotta käytössä.
Eli ennen kuin kukaan sanoo, että kannattaako noin vaan heittää kassi pois, niin kyllä tässä raha ratkaisee. 20e vuodessa käsveskoihin vaiko 600 euron vuittuuni, joka kuluu ihan yhtä nopeasti...
 
Mulla meni myös nyt siivouksessa pari laukkua roskiin. Olivat kuluneet mm. olkaimista niin huonoon kuntoon etten olisi niitä enää käyttänyt. Mulla on laukkuja suhteellisen paljon, mutta ehdottomasti suurin on osa on sellaista halppiskamaa mitkä eivät ole paljoa maksaneet. :) Nyt pariin mun mittapuulla arvokkaamaan tai muuten suosikkiin laitoin täytettä ja asettelin kaappiin etteivät ole enää kasan alimmaisina. :)
 

Yhteistyössä