Miten säilytätte Duplot? Siis te joilla niitä on PALJON.

• Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
jostain (täältä varmaan :D ) luin sellaisesta että joku oli tehnyt sellaisen ison kangaspussin niin että otetaan vaan iiiiso pyöreä pala kangasta ja reunaan kuja tai vaikka purjerenkaita. Sitten naru paikalleen ja kun leikki loppuu, legot siihen päälle ja narusta pussi suppuun :)
Minä olen ainakin moisen värkännyt. Purjerenkaat 10 cm:n välein ja naru ympäri. Pussukan voi levittää kokonaan auki matoksi jonka päällä voi rakennella. Palikoiden siivous käy parissa sekunnissa kun ottaa vaan narusta kiinni ja nostaa säkin säilytykseen.

Muoks: Säkki ei ole enää käytössä koska duploja on tullut paljon lisää eivätkä enää mahdu siihen. Nykyään isoissa muovihärdelleissä.

Alkuperäinen kirjoittaja idea:
tarviiko niitä olla niin paljon? Laita puolet varastoon.
Mitäs järkeä puolia on varastossa säilyttää? Minä lasten kanssa väsään usein niin ison linnan/hökötyksen kuin niistä vain saa. Kaikki palikat pyritään aina käyttämään. Tulee muuta aika hauskan näköisiä viritelmiä.

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja idea:
tarviiko niitä olla niin paljon? Laita puolet varastoon.
Mitäs järkeä puolia on varastossa säilyttää? Minä lasten kanssa väsään usein niin ison linnan/hökötyksen kuin niistä vain saa. Kaikki palikat pyritään aina käyttämään. Tulee muuta aika hauskan näköisiä viritelmiä.
Joo, kyllä meilläkin on tarkoitus että kaikki on käytettävissä.
Mies varsinkin rakentelee mahtavia linnoja lasten kanssa ja minäkin joskus innostun :D
Se on ihan mukavaa ja rentouttavaa puuhaa aikuisellekin, vähän ku palapelin tekeminen ;)

Yhteistyössä