Miten saatte yhdynnässä orkun?

  • Viestiketjun aloittaja omin käsin
  • Ensimmäinen viesti
omin käsin
Hei! Haluaisin muitten naisten kommentteja siitä miten yhdynnän aikana saatte orgasmin. Saatteko pelkällä "sisään-ulos"menetelmällä vai tarvitsetteko klittan hierontaa tms? Itse en varmaan ikinä saisi pelkästään n.aimalla, mikä kyllä hieman harmittaa. On ikävää kun aina pitää itse toisella kädellä hieroa ja avittaa, tai muuten ei orkusta kannata edes haaveilla. Mies yrittää välillä avittaa, mutta useimmissa asennoissa se on hänelle hankalaa, ja hän ei myöskään oikein keskity siihen hommaan... luulee että vähän-sinne-päin sormella heiluttelu joltain tuntuu..

Olen kyllä tyytyväinen siitä että edes jotenkin saa, mutta nykyisellään tuo koko rakastelu tuntuu sellaiselta väkisin orkun tekemiseltä... Mies pidättelee niin kauan että minä vihdoin saan, ja sitten ottaa omansa. Kestää todella kauan ennen kuin tulen, minun pitää oikein keskittyä silmät kiinni ja valitettavasti vielä fantasioida jotakin muuta, että alkaa tuntua hyvältä. Tällöin en pahemmin voi keskittyä mieheeni, ja tuntuu että harrastamme seksiä "erikseen"! Olisi ihanaa olla niin kiimainen tai jotain, että oltaisiin aivan toistemme lumoissa ja katsottaisiin toisiamme silmiin koko ajan... Miten oikein saisi sellaisen himon takaisin?! Yhteiseloa takana alle 4 vuotta vasta, ja vauva puolivuotias. Haluja minulta ainakin löytyy, enemmän kuin mieheltä, mutta seksi on jotenkin... en tiedä??!!
 
Voi niin tuttua tekstiä että. Mulla on ihan sama ongelma. Menee seksitä jotain pois tuollayrittämisellä kun yrittää keskittyä, ja siitä tulee peikko joka kerta tuonne pään sisälle. Sormilla ärsyttäminen ei edes auta tai pitkät esileikit. Tuntuu lähes mekaaniselta suoritukselta tehdä se rokku etukäteen tai sitten jälkeenpäin. Mieluummin silti ennen tai aktin aikana, koska mies on rakastelun jälkeen omansa saanut, ja sitten se tunne menee jo molemmilta. miehelle se on jälkikäteen vain pakollinen toiminta, ja kun sen vaistoaa niin kestää se tunteen saaminen. Yritän kans pitää silmiä kiinni ja leluilla kutittaa mut se tuntuu niin epätoivoiselta. Joskus harvoin on yhdynnässä tullut se hyvä olo. ja olisin kauhean halukas joten tavallaan se on sääli ettei tuo alakerta herää siihen tunteeseen. ja kun se ei ole mun haluista kiinni. ja pystyn kyllä saamaan sen orkun vaikka fantasioimalla. Mut nyt olen alkanut miettimään että se johtuu miehestä. Kyllä sen vaistoaa jos toinen ei ole kypällä mukana. Välillä tuntuu et mies on ihan tyytyväinen jos käsin teen sille hyvän olon tai rakastelussa hän laukeaa. Se hetki kun sängyssä ennen aktia piehtaroiaan niin silloin hän on vielä hommassa mukana.

Ja yrittää kans pitkittää sitä omaa tulemistaan. mut jos ne leikit menee pitkäksi tai rakastelu menee pitkäksi, niin mieheltä häviää monasti se tunne. Tässä sitten kumpikin yrittää saada sen hyvän olon itseleen. Että mulle tulee usein sama tunne, että vaikka yhdessä ollaan nii ollaan niin kaukana toisistamme. Se läheisyys ja tunne että ollaan yhtä, niin se puuttuu. Ja rakastelun jälkeen ei ole sellainen hyvä olo. Että tekis mieli käpertyä toisen kainaloon. Tulee sellainen pakkopulla tuosta seksistä. Vaikea selittää mut kun tietäisi mikä auttaa. Se ajoituskin on kaiken tärkeintä. Että itse en osaa kesken päivän vain heittäytyä siihen tunteeseen. Tosin jos oikein himokas olo niin sitten. Illalla kun rentona on kaiken päivä kotihommista niin sillon olis kiva. Tai parin siiderin jälkeen kun on rentoutunut ja tuntuu että olo olis päällisin puolin ja sisäsesti tulis se tunne.

Nyt kaikki on vain jotenki suorittamista. Ja vaikka kumpiki pidämme läheisyydestä niin tuntuu kuin oltais molemmat varpaisillaan ja pelkää et ei kai tuo vaan ehdota seksiä. Eikä sekään tunnu hyvältä et joku kerta keskitytään vain muhun ja seuraavalla kerrlla miehen. Mies itse ehdotti sitä joskus. Ja mies itse kyllästyi siihen että tyydyttää mut pelkästään koska sanoi ettei siihen pysty jos ei yhtään tule oloa että haluttaisi.

Kun päässä sitten pyörii kaikki epäonnistumiset. ja viimeistään siinä vaiheessa kun ollaan sängyssä mua rupee pelottaan et jos ei tunnukkaan hyvältä. Kun tietäis lääkkeen millä sais nollattuu tilanteen. Mä ymmärrän ettei joka kerta voi olla täydellistä seksiä, mut jos kerta toisensa jälkeen jää paha maku suuhun. Voi kun löytäis tähänkin ongelmaan jonkin tosi yksinkertaisen ratkaisun.

Pystytään kyllä puhumaan ja huumoriakin löytyy. Mutta ne on niin herkkiä tilanteita, ja sitä voi silloin toista loukata niin pienestä. Että tuttua liian tuttua oli tuo kirjotuksesi.
 
Mies vastaa
Pitkä alkuleikit. Niin että naisen iho on kananlihalla ja pelkkä puhallus antaa pienen voihkaisun. B)
Siinä lämpenee itsekkin mukavasti.

Sitten sellainen asento jossa kivikova penis hieroo voimalla emättimen etupuolta.

Aluksi rauhassa, sitten nopeammin ja nopeammin. Niin kauan että nainen ei enää kestä..

Anteeksi kirjotuksen mekaanisuus mutta näin meillä. :wave:
 
kai se on tosi tosi yleistä, että nainen ei saa pelkällä sisään-ulos-menetelmällä. Älkää siis siskot huoletuko, olette ihan normaaleja... Mutta miksi pitää edes vaatia, että saisi yhtäaikaa ja samalla lailla?

Meillä ainakin houidellaan aina ensin minut, ja mies vaan jatkaa kiihoittumistaan ja vasta kun mä tuun, hän tulee kunnolla sisään ja antaa itselleen luvan laueta.. näin mäkin saatan saada toisen o.n heti perään... Yleensä toka tulee ekaa helpommin.

Mutta mulle ainakin on nämä O:n portit vasta auenneet yli 30v. Vasta nyt osaan oikeasti rentoutua ja HEITTÄYTYÄ seksiin vapaamielisesti mukaan. Muuten ei onnistu vaikka kuinka yrittäisi ja vaikka kuinka monta tuntia jyystäis.. Eli miestä on musta turha syyttää.

Monesti huppelissa, vieraaseen haksahtaessa voi ollakin niin vapaamielinen, että saa helpolla O:n ja luulee, että kaikki oli vieraan miehen oppejen ansiota. Väärä kuvitelma. Seksi on korvien välistä kii.

Liian usein nainen yrittää suoriutua mallikelpoisesti kotihommista, äitihommista ja vaimohommista. Ja siihen kaatuu kaikki nautinto myös vuoteessa. Pitää oppia relaamaan, siskot!

Hyvää harjoittelua on ihan itse sormeilla monta o:ta miehen vain ollessa läsnä. "Katsoa saa, mutta ei koskea". Ja tämä harjoittelu vain naisen oman relaamisen vuoksi. Kokeilkaas...
 
pieni sepustus
Vastaan nyt lyhyesti: eli ei mitään ihmeellisiä kikkoja tarvitse, nykyään saan hiplailusta, mutta myös ihan "normista" seksistä. Asento vaikuttaa aika paljon, toisessa asennossa helpommin ja toisessa vaatii enemmän, tärkein on kuitenkin aika, eli homma ei tapahtu 2 minuutissa :)
 
Leikkikaveri
Tuttu juttu tuo O:n saaminen (siis saamattomuus) pelkällä sisään-ulos menetelmällä. Omalle kohdalle ei ole kertaakaan sattunut vaan joudun aina hieroa klitorista ja kuten jo olemme todenneet, saattaa koko akti "kuivua" kokoon kun liikaa yrittää. Sain kuitenkin synttärilahjaksi ystävättäreltäni sellaisen 1,5 cm pitkän klitoris-kiihottimen (pieni tärisevä munan muotoinen lelu). Se auttoi hurjasti sillä sen kanssa ei tarvitse ajatella omia sormiaan tai orgasmin tuottamista. Voi nauttia samaan aikaan siita tunteesta mitä se aiheuttaa ja miehen #&%?$!*stä... ja takuuvarmasti saatte orgasmin ennen kun huomaattekaan...

Tsemppia tytöt älkääkä antako periksi; pervoilut kehiin!!!
 
blackjack
en mie ainakaa saa sitä muute kun itse tekemällä,mies ei siihen oo ikinä onnistunu ja 10vee oltu yhdessä,joten hoitelen vaan miehen ja sit itseni erikseen joko siinä samalla tai toisena aikana/päivänä. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.03.2007 klo 11:49 Mies vastaa kirjoitti:
Pitkä alkuleikit. Niin että naisen iho on kananlihalla ja pelkkä puhallus antaa pienen voihkaisun. B)
Siinä lämpenee itsekkin mukavasti.

Sitten sellainen asento jossa kivikova penis hieroo voimalla emättimen etupuolta.

Aluksi rauhassa, sitten nopeammin ja nopeammin. Niin kauan että nainen ei enää kestä..

Anteeksi kirjotuksen mekaanisuus mutta näin meillä. :wave:
näin pitääkin edetä =)
 
näin meilläpäin
Minä tulisin hulluksi,jos en sais orgasmia...En ole ikinä tarvinnut mitään kapistusta yms. rakastelun rinnalle!
Varmaan tärkeintä on,että alkusembalot olis mahdollisimman kiihkeitä....ja siitä sit tositoimiin... :D
 
En ole saanut koskaan pelkästään yhdynnässä. Joka kerta pitää kiihottaa omin sormin klitorista. Myöskin asennolla tuntuu olevan väliä, takaapäin onnistuu parhaiten, ainakin mulla. Miehelle takaapäin rakastelu on vaan niin kiihottavaa, että hänellä on kova työ pitkittää omaa laukeamistaan. =)
 
Eräskin vaimo


Mun oma kokemus on se, että koolla on väliä. Nimittäin edellisen poikaystäväni kanssa en saanut koko kuuden vuoden aikana kuin ehkä kerran tai kaksi orgasmin yhdynnässä.

Nyt, oman aviomieheni kanssa saan melkein joka kerta. Hänellä on aika kookas vehje.

En usko, että henkisellä puolella on tässä merkitystä, sillä rakastin exääni hyvin syvästi ja intohimoisesti suhteen ensimmäiset vuodet.

Vaan hur som hels, ihanaa se rakastelu oli exänkin kanssa.

 

Yhteistyössä