se vaatii harjoittelua, mutta mikä parhainta kun saa samaan aikaan g-piste orgasmin ja klitorisorgasmin.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Käsin avitettuna tai suuseksissä. Vielä en oo kokenu g-pisteen kautta..
Sen tuntee ja ne erottaa aivan selvästi jos yhtään tuntee omaa kroppaansa.Alkuperäinen kirjoittaja mistä sen:erottaa että milloin orgasmi tulee klitoriksesta ja milloin emättimestä? En mä ainakaan tiedä...
Ja mä olisin halunnu tietää, että kuinka sä saat, ihan siksi avasin ketjunAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Tämän olen aina halunnut tietää vispilästä.
mun klitorisorgasmi on lyhyt, kestää muutamia sekunteja. Mut emätinorgasmi yhdynnässä on paaaljon pidempi ja voimakkaampi, rajun orkun jälkeen voi jopa oksettaa.Alkuperäinen kirjoittaja mistä sen:erottaa että milloin orgasmi tulee klitoriksesta ja milloin emättimestä? En mä ainakaan tiedä...
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ja mä olisin halunnu tietää, että kuinka sä saat, ihan siksi avasin ketjun
Oletko kokeillut käsisuihkua (kyliltä kuultu niksi :xmas: )?Alkuperäinen kirjoittaja :(:Mä en oo saanu ikinä orkkua
Tosi hyvältä tuntuu kyllä usein, mutta ei mitään räjähyksiä
Ei sen miltään räjähdykseltä pidä välttämättä tuntuakaan. Kai omin käsin kuitenkin oot saanut?Alkuperäinen kirjoittaja :(:Mä en oo saanu ikinä orkkua
miten?Alkuperäinen kirjoittaja Jehnny Tightlips:Oletko kokeillut käsisuihkua (kyliltä kuultu niksi :xmas: )?Alkuperäinen kirjoittaja :(:Mä en oo saanu ikinä orkkua
enAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Ei sen miltään räjähdykseltä pidä välttämättä tuntuakaan. Kai omin käsin kuitenkin oot saanut?Alkuperäinen kirjoittaja :(:Mä en oo saanu ikinä orkkua
Lav juuAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ja mä olisin halunnu tietää, että kuinka sä saat, ihan siksi avasin ketjun
Kannattaa vielä ottaa siitä se suihkuosa irti.Alkuperäinen kirjoittaja :(:miten?Alkuperäinen kirjoittaja Jehnny Tightlips:Oletko kokeillut käsisuihkua (kyliltä kuultu niksi :xmas: )?Alkuperäinen kirjoittaja :(:Mä en oo saanu ikinä orkkua
siis suihkuttaa toosaa?
Tuolla tulikin jo kommentti, tuossa pari variaatiotaAlkuperäinen kirjoittaja :(:miten?
siis suihkuttaa toosaa?