miten saatte lapsen pysyy kuivana tuolla kuralammikoissa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pukeutumisongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on ihan tavan kurahoust+takki ja kumpparit ja kurahanskat toiminut tähän asti. Tietty jos mukulat vetäsi ihan rähmälleen keskelle lammikkoa, niin saattasihan se kaulan suusta hulahtaa vedet sisään :whistle:

meillä 2vee ja 4vee ja kokemuksesta voin sanoa että märkiä ovat joka ulkoilun jälkeen tällä säällä ja ihan normi kuravaatteissa on pienempi,,,kumpparit on sukulaisilta perittyjä ja jalat on pysyny kuivana siitä huolimatta :)

Vedä jeesus-teipillä kurahousujen lahkeet kumppareihin kiinni ja jos lapsesi makaa lammikossa, niin muista teipata myös kaikki muut aukot, kuten kuratakin helma kiinni housuihin, sekä hihansuut kurahanskoihin.

Meillä lapsi pysynyt kuivana reimateceissä, kumppareissa ja kurahaalareissa, käsissä didriksonin fleecekurarukkaset.

Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
No mun 11 vuoden kokemuksella sanoisin että et mitenkään saa pysymään ihan kuivana..

Näinpä. Kurahousujen lahje ei ole niin tiivis etteikö vesi pääsisi karkaamaan. Ainoa tapa taitaa olla pukea saumattomaan kokovartalokondomiin :)

Näin :D Meidän tehokaksikko 1v10kk istuu ja konttaa lätäkössä, ku sillonhan sitä parhaiten pääsee sitä vettä lapiolla mättään ja AINA on lahkeet märkänä jostain kohtaa, vaikka on reimatecit päällä ja kumpparit jalassa. Sieltä lahkeensuusta se vesi sisään menee vaikka puvun läpi ei menekään. Kädet on kyllä pysyny kuivana :)

2 veellä tänään Lassietecin puku & hanskat (supratech-kangasta) ja kumpparit jalassa. Istui, juoksi ja pärski vesilammikossa, mönki sohjossa ym. pari tuntia - eikä ollut läpimärkä mistään kun tultiin sisään.

Enkä mä käsitä, mitäs se haittaa, vaikka lahkeensuut vähän märkänä olisikin, kun laittaa lahkeet kumppareitten päälle ja sen remmin jalan alle, niin varmastikaan ei ole epämukavaa lapselle, kun sen märän alueen mitan tuplavarmistuksena on kumpparin varsi.

Olen päikkärillä töissä, ja melko tiukille aina menee ehtiikö vaatteet kuivua aamun jäljiltä iltapäivälle. Ainoat vaatteet mitkä olen huomnnut toimivan tällä kelillä edes jotenkin, on ollut kosteussuojatut puvut, ei ole alemmat kerrokset märkänä. Kengät merkistä huolimatta ovat olleet märkiä, jos muksut on vaan kerenneet lätäköihin hyppimään. Meillä läträtään lätäköissä sankojen ja lapioiden kans, mut ei anneta mennä hyppimään, niin hauskaa kuin se oliskin. Kurarukkasista en ole vielä löytänyt myöskään merkkiä, joka kestäisi vesileikit. Lapset jotka on kuivia, on yleensä ne, jotka viihtyy enemmän kiipeilytelineissä tai rupatteöevat hoitotätien kans.

Yhteistyössä