miten saatte iittalan tarrat pysymään aino aalto laseissa kiinni tiski koneessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja janina j
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja janina juntti:
aina meinaavat irrota. pitääkö pestä merkki astiat käsin?!?

Miks ei sais irrota? Mä aina yritän niitä irrottaa ja hermo menee kun on niin tiukassa. Mut jos irti haluut, koita kynsilakalla tai vaikka ruokaöljyllä.

Joka toisessa suomalaismökissä on Aino Aalto -lasit. Ja joka toisessa Franckin kartiot. Joten tarpeellisethan ne tarrat ovat, jotta vieras tunnistaisi että Iittalasta nyt on kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:
Miksi ne tarrat pitäisi pysyä? Ai siksikö että kaikki näkee, että hei mulla onkin Iittalan laseja. Irroitan tarrat aina heti kun ostan astioita/laseja.

no niin!!! ei meillä ainakaan kaveri piirissä kaikilla ole varaa iittalaan ja muihin merkki astioihin!!! tahdon näyttää että meillä on hyvä elin taso!!!

Ei kai Iittalan lasit oo mitään erikoisen hienoja, että niissä pitäis merkki näkyä? Ja ihan sama kai se on minkämerkkisestä lasista sitä juomaa tarjoaa, kunhan se vaan on puhdas!

Miksi ne tarrat pitäisi pysyä? Ai siksikö että kaikki näkee, että hei mulla onkin Iittalan laseja. Irroitan tarrat aina heti kun ostan astioita/laseja.

no niin!!! ei meillä ainakaan kaveri piirissä kaikilla ole varaa iittalaan ja muihin merkki astioihin!!! tahdon näyttää että meillä on hyvä elin taso!!!

elin taso? :laugh:

Ei ne merkit pysy ellet pese käsin ja sillonkin hellävaraisesti. Se merkkihän on merkki siitä et tuote on ykköslaatua. Kakkoslaatua myydään ilman merkkiä. Siinä kai se syy miksi joku haluaa ne merkit säilyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja oukkei:

elin taso? :laugh:

Matkii ewiä yhdys sana virheissä

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
aina meinaavat irrota. pitääkö pestä merkki astiat käsin?!?

Miks ei sais irrota? Mä aina yritän niitä irrottaa ja hermo menee kun on niin tiukassa. Mut jos irti haluut, koita kynsilakalla tai vaikka ruokaöljyllä.

Mulla sama juttu. Kuka haluaa pitää tarroja astioissa?

No voi hyvänen aika. Eiköhän jokainen tunnista iittalan tuotteita ilman merkkejäkin. Jos ne ei tunnista iittalan astioita niin tuskinpa niiden merkkiäkään tunnistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:

No voi hyvänen aika. Eiköhän jokainen tunnista iittalan tuotteita ilman merkkejäkin. Jos ne ei tunnista iittalan astioita niin tuskinpa niiden merkkiäkään tunnistaa.

No mutta vaikka sen tunnistaa iittalaksi niin sehän on herranjumala sentään II-laatua jos siinä ei ole sitä tarraa ykköslaadun merkiksi :o Kuka nyt kehtaa b-laatuisia laseja kodissaan pitää ja vielä vieraille antaa käytettäväksi?! :o

Yhteistyössä