Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Parasta olisi kun olisi sellaiset käyttöastiat erikseen. Iittalat sitten ihan vaan näytille...
Alkuperäinen kirjoittaja janina juntti:aina meinaavat irrota. pitääkö pestä merkki astiat käsin?!?
Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:Miksi ne tarrat pitäisi pysyä? Ai siksikö että kaikki näkee, että hei mulla onkin Iittalan laseja. Irroitan tarrat aina heti kun ostan astioita/laseja.
Alkuperäinen kirjoittaja janina juntti:Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:Miksi ne tarrat pitäisi pysyä? Ai siksikö että kaikki näkee, että hei mulla onkin Iittalan laseja. Irroitan tarrat aina heti kun ostan astioita/laseja.
no niin!!! ei meillä ainakaan kaveri piirissä kaikilla ole varaa iittalaan ja muihin merkki astioihin!!! tahdon näyttää että meillä on hyvä elin taso!!!
Alkuperäinen kirjoittaja janina juntti:aina meinaavat irrota. pitääkö pestä merkki astiat käsin?!?
Alkuperäinen kirjoittaja oukkei:Alkuperäinen kirjoittaja janina juntti:Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:Miksi ne tarrat pitäisi pysyä? Ai siksikö että kaikki näkee, että hei mulla onkin Iittalan laseja. Irroitan tarrat aina heti kun ostan astioita/laseja.
no niin!!! ei meillä ainakaan kaveri piirissä kaikilla ole varaa iittalaan ja muihin merkki astioihin!!! tahdon näyttää että meillä on hyvä elin taso!!!
elin taso?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mari:Alkuperäinen kirjoittaja janina juntti:aina meinaavat irrota. pitääkö pestä merkki astiat käsin?!?
Miks ei sais irrota? Mä aina yritän niitä irrottaa ja hermo menee kun on niin tiukassa. Mut jos irti haluut, koita kynsilakalla tai vaikka ruokaöljyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja janina juntti:Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:Miksi ne tarrat pitäisi pysyä? Ai siksikö että kaikki näkee, että hei mulla onkin Iittalan laseja. Irroitan tarrat aina heti kun ostan astioita/laseja.
Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:Alkuperäinen kirjoittaja janina juntti:Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:Miksi ne tarrat pitäisi pysyä? Ai siksikö että kaikki näkee, että hei mulla onkin Iittalan laseja. Irroitan tarrat aina heti kun ostan astioita/laseja.
No voi hyvänen aika. Eiköhän jokainen tunnista iittalan tuotteita ilman merkkejäkin. Jos ne ei tunnista iittalan astioita niin tuskinpa niiden merkkiäkään tunnistaa.