Miten saan tuon vauvan nukkumaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sairas äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sairas äiti

Vieras
Tämä helle vai hampaat vai mikä siinä on, kun tuo 9kk ikäinen ei millään nukahda päiväunille!?? Yhdet puolen tunnin torkut on tänään ottanut, mutta ei sen enempää. Ihan bodysilleen riisuin (lyhythihainen) ettei ois kuuma. Väsynyt selvästi on, mutta temppuilee vaan :( Hermot jo meinaa mennä, kun itsekin sairas vielä olen (kuumeessa) ....

No mulla on 8,5kk ja samaa ongelmaa. Äsken sitten riehuin sen kanssa ja pistin sen oikeen nauramaan ja kiljumaan, niin ei kauaa menny kun simahti. Kuumeessa on tietty hankala kauheesti meuhkata...Mutta mä kans luulen, että sitten nukkuu kun kunnolla väsähtää. Ja varmaan aistii sustakin, että että tilanne ei oo normaali...

anna vehdata kyllä se siitä itsekseen nukahtaa. Itsekin olin kuumeessa tässä männä viikolla ja poika vehtasi lattialla olin itte sohvalla puoliunessa... kömpi sitten viereen nukkumaan pian :) koeta jaksaa.. :hug:

Kutita nenänvartta, paijaa päätä, peitä silmät harsolla, kapaloi...
Jospa vauva haluaisikin kuitenkin lämpimämmän paketin ympärilleen... Meidän herra nukkuu ulkona makuupussissa, vaikka helle on.

Meidän tenava huuti juuri yli puolituntia ennen kuin suostui nukahtamaan... ja oli väsynyt ja pidin sylissä ja silti huuti. Ei kelvannut tutti eikä rinta. Toivottavasti ei ala taas olla tätä joka unille käydessä :/

Yhteistyössä