Miten saan tehtyä ite nätin kampauksen?!

11.03.2006
119
0
16
Olis häihin meno lauantaina. Mulla on aika lyhyt kerroksittain leikattu hiusmalli. Haluaisin laittaa taakse paplarit jotta sais hiukan sellasta "kohotettua ja kiharamaista" mutta mä en näe tonne taakse mitenkään!!!

Mun äiti joskus teki mulle sellasen kampauksen ja se oli tosi nätti mut ei hän ehdi nyt tehdä mulle mitään kun on samoihin häihin menossa ja on hääparin lasten vahtina muiden juttujen ohella.

Kokeilin tänään laittaa paplareita ja hyvin tuohon päälle saa mut ei tonne taakse |O

Niin, ja ei mulla oo varaa mennä mihinkään kampaamoon sitä varten :/

Voithan sä kokeilla myös nättejä pinnejä, yms. Ja musta tuntuu että sä saattaisit vaikka osata tehdä ton saman helpommin kihartimella. Siinä voi välillä vilkasta miten menee ja jos huonosti niin kihartaa uudestaan . Kyllä se siitä. Mulla on ollu lyhyttä ja pitkää tukkaa ja aina oo joutun itte laittaa käsikopelolla.

Siis kihartimella tuo ei onnaa mitenkään, kokeiltu on. En tiiä onko se vaan minussa vika vaiko myös kihartimessa. Kiharrin vaan pöllyyttää tukkaa miten sattuu. Tukka on sen verran lyhyt että sitä on hankala kiertää kunnolla kihartimella, paplarin saa pysymään paremmin.

Oukei. No tukan saa kyllä ilmavasti. Miä laitoin kosteisiin hiuksiin vähän muoto vaahtoa ja kampasin ja föönasin ja sitten kun valmista niin hiuslakkaa. Mitenkäs se?

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
No voihan hitsi. Tuu meil käymää? =) Asut kuitenki jossaa inarin essol asti ni en voi ees auttaa :p

No en ny sentään Inarissa, ihan täällä turun läheisyydessä.

Kai mä jotenkin tästä selviin, tuskin se kuolemanvakava asia on jos tukka ei oo tarpeeks ilmavasti :laugh:

Ois se kyl kivaa kun joku muu meikkais ja kampais, sais ite vaan olla ja ihailla lopputulosta.

Harvemmin on näitä juhlatilaisuuksia niin ei tuu tota harjotusta. En kuitenkaan joka aamu viitti juhlakampausta tehdä kun kotona kuitenkin oon.

No ku peset tukan. Älä laita muotovaahtoo. Föönaat pää alas päin tukkaa. Ja sit hiuslakan kaa laitat ja sit viispiikkisel (sorminee) tökit sit tukkaa ylös päin. Näin miä oon kans tehny. Ja voi laittaa jotaa kivoi pikkupinnei pari nii se on oikeen hieno.

Entäs jos teet sellasia sormikiharoita,pyörität tukkaa sormen ympäri renkulaks ja paat ne renkulat pinnil kii,suhautat jotai muotoilunestettä niihin,annat kuivahtaa,avaat,harot sormin auki ja ojennukseen ja suihkuttelet lakkaa päälle...edestä vedät sit päätä myöten,pinneil tms.

Yhteistyössä