Miten saan taas niskasta kiinni??

Argggggh! Olen laihduttanut pv pisteillä... nyt viikonloppu meni täysin mönkään ja on tullut 1,5 kg painoa takasin!!!!! masentaa ja suututtaa, tuntuu vaan että pitäs syyä vaan entisestään, tiedän että se nyt olisi huonoin ratkaisu. Mut tuntuu että peli on menetetty. :'(

Tsempatkaa vähän... :ashamed:
 
Täällä yksi kohtalotoveri....olen laihduttanut pv:v pisteillä nyt viisi viikkoa mutta viimeiset kolme päivää mennyt ihan mässäillessä....

Tänään taas yritän ottaa itseäni niskasta kiinni vaikka vaikeaa tuntuu olevan....tsemppiä sinulle laihdutukseen...yritetään jaksaa!!
 
voiitku
teepä tälleen: joka toinen viikonloppu mässäilet ja taas viikolla noudatat pisteitä... ei tule viikolla niin kovaa hinkua syödä =) ja kun mässäilet, pysy kohtuudessa ei liikaa mutta silloinkin norm. ruoka terveellisesti.... :flower: =) kyllä se siitä!
 
Nyt vaan tsemppiä ja voimia sinulle! :hug:

Itse aloitin painonpudotuksen lauantaina, ja tarkoituksena olis pudottaa 10 kg. Ja sitten vielä 5-7kg. Mutta kahtoo miten lähtee.

Minä oon lisänny liikuntaa ja ruokavaliota olen muuttanut. Just tulin tunnin lenkiltä ja todella hyvä fiilis on, vaikka ei ollut mikään paras ilma kävellä takaisinpäin :\| . Tänä iltana olisi vielä äiti-vauva -jumppa ja piukkis.. Eli yhteensä 2 h jumppaa.

Mutta voimia sinulle ja otaha vaa niskasta kiinni! :hug: Kyllä se siitä pikku hiljaa taas lähtee.
 
täällä kanssa vielä podetaan morkkista.itse vedin noin viikon vähän niin ja näin,karkkia ja suklaata meni mutta mun onni että mitään ei ole tullut takasin.tänään aloitin kanssa pv:n pisteillä ja niillä koitan saada vielä muutaman kilon pois ennen kuin kesä tulee.Kyllä se siitä :hug: älä morkkaa itseäs,jatkat vaan nyt samaan tahtiin kun ennen ja unohdat retkahdukses. TSEMPPIÄ :wave:
 
voiitku
tilasin itelle kuntoplussan, niin siinäkin lukee ettei ihminen pysty kauaa hillitsemään jotain himojaan (suklaa, karkit) ja niin ei tarvikkaan! vaan reilusti pitää mässäyspäivän eli jos syöt esim 10 päivää kurinalaisesti voit lipsua 4 päivää koska ET voi syödä kymmenen päivän vajetta muutamas päiväs....
 
se onkin niin p*run vaikeetta pitää näppejä irti herkuista, aina aamulla päätän etten tänä iltana ota herkkuja, mut kun ilta koittaa niin tulee välillä sorruttua!

eiköhän se tästä! kiitos kaikille kannustaneille! Kaikille tsemppia laihdutukseen ja hyvää kesän odotusta! :flower:
 

Yhteistyössä