sie olet aina niin "hauska"Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:Voisin myydä polkupyörästäni pinnoja 5 euroa kappale, ne nautitaan suun kautta ja kas, hermot pitää ja pinna ei katkee edes lauantai iltana kun ukko könyää neliveto päällä kotia. Tuliko kaupat?
:/ tohtiiko raskaana ollessa ottaa erikseen vielä näiden "raskausajan vitamiinien" lisäksi jotain b- vitamiinia??Alkuperäinen kirjoittaja Yx:Syö jotain vahvaa B-vitamiinia. Mä syön säännöllisesti ja ihan oikeesti huomaan eron hermoissa jos on jääny muutamana päivänä väliin. Helppoa ja turvallista.
No mä ainakin oon syöny koko raskausajan. Nyt on viikkoja 35. Syön Multivita raskausvitamiineja ja lisäksi B-vitamiinia. Sehän on vesiliukoinen vitamiini joten ihan turvallista sitä on syödä.Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley::/ tohtiiko raskaana ollessa ottaa erikseen vielä näiden "raskausajan vitamiinien" lisäksi jotain b- vitamiinia??Alkuperäinen kirjoittaja Yx:Syö jotain vahvaa B-vitamiinia. Mä syön säännöllisesti ja ihan oikeesti huomaan eron hermoissa jos on jääny muutamana päivänä väliin. Helppoa ja turvallista.