Miten saan pääni ehjäksi?

Tulipahan mietittyä syntyjä syviä. Tajusin asian jonka mun on ehdottomasti saatava kuntoon, koska jos joskus alan seurustelemaan niin se tulee häiritsemään erittäin paljon.
Nimittäin, mä en luota mitä miehet sanoo tunteistaan mua kohtaan. Mulla on elämässäni ollut 2 miestä ja kaikki alkoi isästä, sanoo mitä sanoo mutta tekeekin mitä tekee, nämä mun ex mieheni, ensimmäinen ex käytti henkistä väkivaltaa, tämä uusin ex vannoo että rakastaa minua edelleen erittäin paljon, mutta hänen käytös on erittäin kamalaa, hän käyttäytyy minua kohtaan huonosti, enkä tosiaan usko hänen rakastavan vaikka niin väittääkin.
Siskoni mies on aivan ihana, siskolleni erittäin hyvä ja rakastan siskoni miestä kuten veljeäni, eli meillä on hyvät välit, tuossa yksi päivä hän sanoi että rakastaa minua kuten siskoaan. En usko! Miksi en? Onko mua liikaa potkittu päähän vai mikä lie on.

Tämä mies josta olen eroamassa, 5 vuotta yhdessä ollaan oltu ja 2 vuotta sitten hän muuttui, ei ole sama mies mitä ennen, ja hänkin on käyttänyt henkistä väkivaltaa minuun tämän kahden vuoden aikana, en vain usko vaikka silti hän sanooo minulle rakastavansa minua.

Mikä avuksi? Miten mä saan pääni kuntoon?
 

Yhteistyössä