Miten saan osoitetiedot salaiseksi (liittyy trafiin)

  • Viestiketjun aloittaja kysyn.....
  • Ensimmäinen viesti
kysyn.....
Laitoin huvikseni autoni rekisterinumeron hakuun että mitä tietoja löytyy. Sieltä tuli kaikki! Omistaja, tarkka osoite + postinumero ja toimipaikka.!

Miten helvetissä saan nuo tarkat osoitetiedot pois sieltä ettei kukaan saa niitä tietoonsa??! mulla on maistraatin kautta tehty osoitteenluovutuskielto mutta se ei ilmeisesti riitä??? Eikö siellä voisi lukea vain että omistaja XXXXX XXXXXX ja paikkakunta?
 
täh?
Eikö maistraattikaan riitä? Mä en saa ees klarnasta mitään sen takia kun tietoja ei anneta, niin vaikea kuvitella että noin saisi, mut tarviikin kokeilla kohta. Samaten mulla on kaikki mahdolliset markkinointikiellot sun muut.

Onpas ärsyttävää, täytyy munkin soittaa jos noin todella on.
 
"friday"
Joillain vaan sattuu olemaan sellainen ammatti ettei niitä osoitetietoja haluta julkisiksi...
Tai sellainen auto/moottoripyörä/tms... johon varkaat ovat mieltyneet. Silloin on mukavampi ajella kun kukaan ei saa (helposti) selville missä omistaja asuu.

Eihän siitä ole kauaa kun uutisoitiin että satamassa Viroon menijöiden rekisteritunnuksien avulla selvitettiin asuinpaikka ja kun tiedettiin että omistajat eivät ole paikalla käytiin varkaissa sillä aikaa.

Syitä on monia...

Aikanaan tuo onnistui tulostamalla netistä lomake ja allekirjoittamalla se. Sitten vain laittoi postiin ja sillä selvä.
Tästä on jo aika kauan aikaa kun tein tuon, joten nyt en valitettavasti tiedä mistä tuo lomake löytyy.
 
AP....
Soitin trafiin ja laittoivat kiellon samantien voimaan. HYVÄ!
Nykymaailmassa kun ei tiedä mitä kaikkia hulluja tai varkaita on olemassa, niin parempi kun varmuuden vuosi pitää tietonsa salaisena. Ne jotka haluavat tietää osoitteeni saavat sen ihan kysymällä ja tuntemattomien ei sitä tarvitse tietää ollenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Alli Huuppa
"vieras."
Kaverille sattunutta: Ajoi kolmion takaa jonkun auton eteen, ei vaaratilannetta, mutta kaverikin totesi, että arvioi etuajo-oikeutetun auton nopeuden ja etäisyyden epähuomiossa väärin ja tuli vähän tiukka tilanne. No tää toinen tietty tyyttäili, vilkutti valoja ja ohitti heti kun mahdollista. Mutta eipä sekään riittänyt, vaan tuli vielä jonkin ajan kuluttua kaverin pihaan huutamaan. Ei ollut kaveria seurannut, olipahan hankkinut osoitetiedot trafilta.
 
Tuo nettiosoite olikin todella kätevä. Oli ihan unohduksissa, että piti matkailuauton tiedot laittaa salaisiksi ennen lomalle lähtöä ja nyt se kävikin muutamalla napin painalluksella. Kiitokset palstalle, täällä roikkumisesta on välillä hyötyäkin. :flower:
 
"sandelson"
Tuo nettiosoite olikin todella kätevä. Oli ihan unohduksissa, että piti matkailuauton tiedot laittaa salaisiksi ennen lomalle lähtöä ja nyt se kävikin muutamalla napin painalluksella. Kiitokset palstalle, täällä roikkumisesta on välillä hyötyäkin. :flower:
Kiitokset lähtee täältäkin. :) Mä sain kerran (itseäni puolta nuoremman) stalkkerin ihan vaan pistäytymällä huoltoasemalla. Se tyyppi otti yhteyttä saatuaan puhelinnumeroni Trafista. Vainosi mua vuoden verran...
 

Yhteistyössä