miten saan oravan häädettyä lintulaudalta pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ammunko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ammunko:
olen ihmetellyt et mihin meidän linnut on hävinnyt (ruokittu koko talvi). nyt tänään bongasin oravan syömässä linnun siemeniä. oli lintulaudan katolla.

Meillä on samaan aikaan ollut parhaillaan viisi oravaa, kivojahan ne, välillä ostetaan pähkinöitä niille ihan varta vasten.

Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
olen ihmetellyt et mihin meidän linnut on hävinnyt (ruokittu koko talvi). nyt tänään bongasin oravan syömässä linnun siemeniä. oli lintulaudan katolla.

Meillä on samaan aikaan ollut parhaillaan viisi oravaa, kivojahan ne, välillä ostetaan pähkinöitä niille ihan varta vasten.

no entäs linnut?
tulevatko vielä? ei sillai haittaa ja voisin niiolle omat safkat ostaakin, mut tulisi linnut takas!

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Lauha talvi on vienyt linnut, ei orava. Niilletipuille riittää metsässä murkinaa. Ainakin täällä alareunassa on käynyt täydellinen kato lintulaudoilla.

joo mut meillä on tähän asti ollut lintuja! ja tääl lapissa sitä lunta meinaan on ja pakkasiakin!

Meillä linnut on nirsoja, niille kelpaa vaan pähkinämurut ja auringonkukan siemenet, hirssi sekotus ei kelpaa juuri ollenkaan. Ja meilläkin käy orava lintujen kanssa vuorotellen lintulaudalla. Linnut yleensä aamupäivästä orava illemmallakin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:

no entäs linnut?
tulevatko vielä? ei sillai haittaa ja voisin niiolle omat safkat ostaakin, mut tulisi linnut takas!
Tulevat. Meillä on kaksi lintulautaa ja molemmilla käy sekä oravat että linnnut.
=)

Yhteistyössä