Miten saan miehen ymmärtämään, että kaipaisin välillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liina

Vieras
hellyyttäkin? Suora puhe kun ei auta! Mies ei enää edes pusuttele muulloin kun rakastellessa. Silloin vain saan hellyyttä ja kosketuksia. Minun pitää "kerjätä" sitä hellyyttä, esim. menen itse halaamaan ja mies vaan tyyliin on halattavana. Ei vastaa halaukseen yms. tai sitten luulee, että haluan rakastella ja innostuu siitä. Vaikka olisin vain ollut vailla halausta eikä sillä hetkellä tee seksiä mieli, kaikkea muuta.

Ja näin ei ole ollut aina, ollaan tästä juteltu ja mies vain sanoi, ettei tiennyt että haluan tulla halatuksi/kainaloon otetuksi. Ei siis tiennyt että haluaisin ihan vain hellyyttä joskus, ilman että itse pitää aina tehdä aloitetta. Tilanne ei tuosta yhtään parantunut...

Olo on välillä kuin koiralla, joka tekee temppuja ja kerjää vähän rapsutuksia :ashamed:

MEillä on ihan sama juttu!! Just eilen viimeks itkin tuon asian takia :(, enkä mäkään mitään jatkuvaa sylikkäin istumista oo vailla, vaan joskus pieniä huomionosoituksia muulloinkin kun pil..a halutessa :( Ja miehelle kun tuosta sanin, niin vastas, että kosketteletkos sinä? (ja kyllä, koskettelen, se ei vaan "huomaa" niitä!)

Joo meillä kans, en vaan jaksa innostua enää miehen jatkuvasta mun takamuksen puristelusta, ei oo mun mielestä hellyyttä...ei lapsen sytymän jälkeen muuta osaa vaikka oon koettanu sanoo että muutakin vois tehdä esim. halata......

Oletko kertonut miehellesi kuinka pahalta susta tuntuu tuo asia? Miehet on kyllä vähän tollasia, eilen omani tarjoutui jalkahierojaksi, ja kas mitä sillä sitten olikaan mielessä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Oletko kertonut miehellesi kuinka pahalta susta tuntuu tuo asia? Miehet on kyllä vähän tollasia, eilen omani tarjoutui jalkahierojaksi, ja kas mitä sillä sitten olikaan mielessä =)

Olen joo. Olen kysynyt, että miksi ei enää esim. halaa spontaanista tai nappaa nukkumaan mennessä kainaloon (kuten aikaisemmin). Ja olen sanonut, että joskus olisi kiva saada vaikka vain se hali tai sitten että itse "uskaltaisi" silitellä miestä ilman että se on heti joku petipuuhiin kutsu. Kun joskus sitä vaan haluais tankata sitä läheisyyttä ilman mitään eroottisia värinöitä.

Mutta mitään muutosta/selitystä en ole saanut.

Yhteistyössä