Miten saan miehen takaisin ystäväksi, hankala vaimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Ccc";29025290]Kyllä mulla on naiskavereita. Miksei miehellä sellaisia saisi olla? Ihme porukkaa taas.[/QUOTE]

Niin että jos kumppanisi pettää sinua ja jatkat siitä huolimatta suhdetta, mielestäsi on ok, että pettäjäpuolisosi ja kolmas osapuoli alkaavat kuitenkin kaveraamaan ja hengailemaan keskenään?

Niin varmaan :D

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Jos olet tutustunut mieheen vasta heidän liittonsa aikana, niin ei siinä ihan ole puhtaat jauhot pussissa. Eri asia on ne tapaukset, joissa ollaan tyyliin lapsuudenystäviä tai tuttuja jo ENNEN kuin on se oma puoliso tavattu.

Sanon siis samaa kuin muutkin täällä eli anna olla. Etsi UUSIA ystäviä muualta. Varatut miehet eivät siihen sovellu.

Miksi se olisi sinun tehtävä saada vaimo uskomaan että olette pelkkiä kavereita, eikö se kuuluu enemmänkin sille miehelle? Jos mies ei pysty itse sitä vaimolleen vakuuttamaan, unohtaisin miehen kokonaan.

[QUOTE="Vieras";29024973]Täällä tuntuu olevan myönteinen ajatus miehen naispuolisiin kavereihin. Olen se naispuolinen ystävä, joka ei saisi olla ystävä miehelle. Taustana kerron, että tutustuimme netin keskustelupalstalla. Olimme enemmän kuin ystäviä aluksi (sänkyyn emme kuitenkaan menneet) mutta miehen vaimo sai sen selville. Jatkoimme yhteydenpitoa, ja suhde muuttui kaverilliseksi. Tämä nainen kuitenkin kielsi yhteydenpidon ja mies lopettikin sen lähes kokonaan. Kuinka saada vaimo uskomaan, että olemme enää ystäviä ja voisimme käydä vaikka kahvilla tämän miehen kanssa? Aikaa kuitenkin kulunut jo puolisen vuotta.[/QUOTE]

kysymys miksi sä roikut miehessä?

[QUOTE="milka";29025752]kysymys miksi sä roikut miehessä?[/QUOTE]

Näin.
Miksi sä niin palavasti ja välttämättä haluat olla tämän miehen ystävä/kaveri?
Joskus elämässä ihmisistä joutuu luopumaan eikä aina saa mitä haluaa.
Jos mies on niin korvaamaton ja teillä on ollut ennenkin juttua, hankala uskoa että ihan puhtaat jauhot pussissa olisit.
Varmaan valehtelet itsekin itsellesi.

Joo, olet varmaan se naikkonen joka roikkuu mun miehessä. Meillä on just tuo tilanne. Mies ei halua susta ystävää, tajuatko, sä olit sille korvike. Toisekseen olet jo todistanut olevasi ihan skitsokin, ei kukaan terve ole noin epätoivoinen.

[QUOTE="vieras";29025078]mun mies on vakaasti sitä mieltä, että naiset ja miehet eivät voi olla täysin 100% vain kavereita. Olen kertonut, että naisen puolelta se kyllä onnistuu, mutta ilmeisesti miehen osalta näin ei ole. kaikki miehet, joiden kanssa olen kaveerannut, ovat loppujen lopuksi ehdotelleet muutakin, vapaat ja varatut. enkä tarkoita, että luulen olevani mikään seksibeibe josta kaikki kiinnostuu, vaan näin vain on tapahtunut, mikä harmittaa itseäni. olen aivan normaalin näköinen akka, enkä mikään tyrkky. Mies on mies.[/QUOTE]

Suoraan kun mun suusta :)

[QUOTE="Vieras";29024973]Täällä tuntuu olevan myönteinen ajatus miehen naispuolisiin kavereihin. Olen se naispuolinen ystävä, joka ei saisi olla ystävä miehelle. Taustana kerron, että tutustuimme netin keskustelupalstalla. Olimme enemmän kuin ystäviä aluksi (sänkyyn emme kuitenkaan menneet) mutta miehen vaimo sai sen selville. Jatkoimme yhteydenpitoa, ja suhde muuttui kaverilliseksi. Tämä nainen kuitenkin kielsi yhteydenpidon ja mies lopettikin sen lähes kokonaan. Kuinka saada vaimo uskomaan, että olemme enää ystäviä ja voisimme käydä vaikka kahvilla tämän miehen kanssa? Aikaa kuitenkin kulunut jo puolisen vuotta.[/QUOTE]

Puolisen vuotta on hyvin, hyvin, hyvin,

hyvin, hyvin, hyvin, hyvin,

HYVIN lyhyt aika saada luottamus takaisin, jos mies on ollut "enemmän kuin ystävä" jonkun toisen naisen kanssa.

Unohda koko juttu.

Haluaisitteko te luopua ystävistä miehen takia? Eikö ystävä olla ihmisen, ei sukupuolen kanssa?

Tosiaan saa ja ON ystävä naisten kanssa. Tai itseasiassa yksi läheinen naisystävä minun miehelläni. Tutustunut meidän yhdessä ollessa.
Mutta asia olisi tyystin eri jos heillä olisi ollut sutinaa, silloin kysymyksessä ei ole mikään pelkkä ystävyys.

Meillä oli aikoinaan miehellä ystävänä nainen. Asiaan ei liittynyt seksiä, ei ainakaan minun tietääkseni ja meillä on mies vielä niin umpirehellinen ja vihaa valehtelua yli kaiken, niin olisi kyllä kertonut, jos näin olisi ollut ja jotain tapahtunut.
Mutta. Huomasin jossakin vaiheessa, että tämä nainen oli rakastunut mieheeni, halusi enemmän yhteydenottoja jne jne. Jos kuljettiin porukalla, hän hakeutui mieheni lähelle ikään kuin hän olisi ollut se vaimo. Kun aloin odottamaan toista lasta, selvästi masentui ja alkoi ottamaan etäisyyttä ja pikku hiljaa katosi meidän elämästä. Oletin sen johtuvan siitä, että meillä oli esikoisen kanssa hankalaa ja välit välillä kuumenivat meilläkin, niin ehkä hän ajatteli, että erotaan ja kun tajusi ettei niin käy, vetäytyi pois.
Kyllä vaan uskallan väittää, että nuo ystävyydet helposti kääntyy joksikin muuksi, jos ei kahden, niin sitten yhden toimesta.

Aamen!
Mä oon aina ihmetelly tätä nais/mies kaveri hommaa. Mulla ei oo yhtään miespuolista kaveria, koska jok`ikinen mies jonka kans oon ollu enemmälti tekemisissä on loppuviimein pyrkiny mun pöksyyn, eli se kaveruus on loppunu siihen.
Ellei siis oo alettu seurustella:)
Jos tää on joku feromoni-juttu, jotkut naiset vain vetää ehkä tietyn tyyppisiä miehiä puoleensa, en tiedä..

Ton takia ei mullakaan ole miespuolisia kavereita, paitsi veljeni kaverit joihin tutustuin ala- asteella ja liikuttiin samassa porukassa, mutta ne nyt tuntuu enempi veljiltä, kun on tuntenu niin pitkään ja hekin ovat onnellisesti löytäneet kumppaninsa. Mutta, muita miespuolisia kavereita ei ole, enkä niitä myöskään halua. Tampereelle kun muutin, niin jonkin verran noita miespuolisia kavereita oli, niin meni siihen, että yheltä tuli viesti ja haluis olla mun vieressä ja kosketella. Tohon loppu kaveeraamiset ja heivasin kaikki ns. kaverit pois.

Etsi uusi sielunkuppani kuule sinkkumiehestä, niin ei tarvii naimisissa olevia miehiä vokotella. Sä tossa se ongelma olet, joten tajua myöskin jättää rauhaan. Lakkaa kuumottamasta, kun ei sun seuraa tuo mies kaipaa.

ei miehet ja naiset voi olla ihan täysin vaan kavereita, lapsuudesta saakka ystävät toki erikseen (minun mielipide) mieti ap omalle kohalles tämä tilanne, että miehesi sielunkumppani olisi joku muu kuin sinä :( kauhean surullista vaimon kannalta !

Yhteistyössä