Miten saan miehen takaisin ystäväksi, hankala vaimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Täällä tuntuu olevan myönteinen ajatus miehen naispuolisiin kavereihin. Olen se naispuolinen ystävä, joka ei saisi olla ystävä miehelle. Taustana kerron, että tutustuimme netin keskustelupalstalla. Olimme enemmän kuin ystäviä aluksi (sänkyyn emme kuitenkaan menneet) mutta miehen vaimo sai sen selville. Jatkoimme yhteydenpitoa, ja suhde muuttui kaverilliseksi. Tämä nainen kuitenkin kielsi yhteydenpidon ja mies lopettikin sen lähes kokonaan. Kuinka saada vaimo uskomaan, että olemme enää ystäviä ja voisimme käydä vaikka kahvilla tämän miehen kanssa? Aikaa kuitenkin kulunut jo puolisen vuotta.

Miksi sä haluat kaveerata naimisissa olevan miehen kanssa? Miksi vaimon pitäisi uskoa teitä ja "antaa" lupa ystävyydelle? Etkö sä saa mistään muualta kavereita?

Ymmärrän jos mies olisi ollut kaveri jo ennen vaimoa.

Hanki kavereita muualta mistä et joudu välikäteen etkä anelemaan kaveruutta.

Jotenkin sairasta

Jos vaimo ei ole teidän kaveruutta sulattanut alkujaan, tuskin sulattaa edelleenkään. Ja mies tuskin kaveraa sun kanssa, jos vaimo on sitä kovasti vastaan ja esim. syntyy vuosisadan riita aina kun näkee sua. Mut jos mies kuitenkin tekee niin, niin sitten se tekee sitä salaa. Ja siitäkös soppa taas syntyy. Joten, ei kannata.

No tilannetta ei auta se, että olette olleet enemmän kuin ystäviä ja tämä tapahtui miehen ollessa naimisissa. Tätä taustaa vasten miehen vaimolla todella on syytä olla uskomatta, että olette pelkkiä ystäviä. Joten etsi toinen sielunkumppani.

• Tykkää
Reactions: Joxu
mun mies on vakaasti sitä mieltä, että naiset ja miehet eivät voi olla täysin 100% vain kavereita. Olen kertonut, että naisen puolelta se kyllä onnistuu, mutta ilmeisesti miehen osalta näin ei ole. kaikki miehet, joiden kanssa olen kaveerannut, ovat loppujen lopuksi ehdotelleet muutakin, vapaat ja varatut. enkä tarkoita, että luulen olevani mikään seksibeibe josta kaikki kiinnostuu, vaan näin vain on tapahtunut, mikä harmittaa itseäni. olen aivan normaalin näköinen akka, enkä mikään tyrkky. Mies on mies.

Ootko tosissas?

Mies on vehdannut vaimonsa selän takana kanssasi, mutta ennen kuin mitään ehti tapahtua, vaimo sai selville ja nyt haluat olla miehen ystävä?

Tämän TÄYTYY olla provo.

Ehkä sun pitää vain ymmärtää, että kuviossa ainoa hankala asia olet sinä. Mies on tehnyt selväksi että vaimo on hänelle tärkein ja rakkain ihminen, jonka läsnäolo elämässään on paljon tärkeämpää kuin sun kanssasi toisinaan hengailu. Sä oot yhden tekevä kamu, jollaisia sillä selkeästi riittää, koska sut voi noin elämästään heivata. Joten miksi nöyryytät ja tyrkytät itseäsi? Jos olisit miehelle vähänkään tärkeä henkilö, hän olisi ilmoittanut vaimolle pitävänsä sinuun yhteyttä kaikesta huolimatta. Elämä on yksinkertaista. Sinä kuvitellet olevasi miehelle ihan jotain muuta, mitä oikeasti hänelle olet. Usko tekoja, älä sanoja..

• Tykkää
Reactions: Joxu
[QUOTE="vieras";29025078]mun mies on vakaasti sitä mieltä, että naiset ja miehet eivät voi olla täysin 100% vain kavereita. Olen kertonut, että naisen puolelta se kyllä onnistuu, mutta ilmeisesti miehen osalta näin ei ole. kaikki miehet, joiden kanssa olen kaveerannut, ovat loppujen lopuksi ehdotelleet muutakin, vapaat ja varatut. enkä tarkoita, että luulen olevani mikään seksibeibe josta kaikki kiinnostuu, vaan näin vain on tapahtunut, mikä harmittaa itseäni. olen aivan normaalin näköinen akka, enkä mikään tyrkky. Mies on mies.[/QUOTE]

Aamen!
Mä oon aina ihmetelly tätä nais/mies kaveri hommaa. Mulla ei oo yhtään miespuolista kaveria, koska jok`ikinen mies jonka kans oon ollu enemmälti tekemisissä on loppuviimein pyrkiny mun pöksyyn, eli se kaveruus on loppunu siihen.
Ellei siis oo alettu seurustella:)
Jos tää on joku feromoni-juttu, jotkut naiset vain vetää ehkä tietyn tyyppisiä miehiä puoleensa, en tiedä..

Aika on ainoa lääke.
Meillä oli vastaava tilanne, paitsi että minä olin se joka ylläpidin toista suhdetta avioliiton rinnalla. Jäin kiinni ja kopetin, mutta tuo toinen mies on edelleen mulle todella rakas ystävä. Ja mieheni tietää JA hyväksyy sen :)

Ehkä sun pitää vain ymmärtää, että kuviossa ainoa hankala asia olet sinä. Mies on tehnyt selväksi että vaimo on hänelle tärkein ja rakkain ihminen, jonka läsnäolo elämässään on paljon tärkeämpää kuin sun kanssasi toisinaan hengailu. Sä oot yhden tekevä kamu, jollaisia sillä selkeästi riittää, koska sut voi noin elämästään heivata. Joten miksi nöyryytät ja tyrkytät itseäsi? Jos olisit miehelle vähänkään tärkeä henkilö, hän olisi ilmoittanut vaimolle pitävänsä sinuun yhteyttä kaikesta huolimatta. Elämä on yksinkertaista. Sinä kuvitellet olevasi miehelle ihan jotain muuta, mitä oikeasti hänelle olet. Usko tekoja, älä sanoja..

Peesi tähän!
Älä nyt tyrkytä ittees jos mies ei tahdo olla sun kanssa enää missään tekemisissä. Usko ennenku teet itelles vielä enemmän hallaa.

[QUOTE="Ccc";29025290]Kyllä mulla on naiskavereita. Miksei miehellä sellaisia saisi olla? Ihme porukkaa taas.[/QUOTE]

No tottakai saa olla. Niin munkin miehellä on. Mutta entisten heilojen/ naisten, joiden kanssa on pettänyt, ei tartte kaveerata.

Anna olla, hankit ikävyyksiä miehelle ja itelles.

Yhteistyössä