Miten saan miehen innostumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maria...

Vieras
Olemme molemmat vähän päälle parikymppisiä ja parisen vuotta olleet yhdessä(asumme yhdessä). Parin viime kuukauden aikana seksi on hiipunut vähäisestä tosi vähäiseen. Yhteistä aikaa kyllä löytyy viikonloppuisin ja viikollakin jonkun verran. Miten saan mieheni kiinnostumaan seksistä? Seksi on oikein hyvää sillon kun sitä on. Miksi mieheni ei halua? Monet keskustelut ja riidat olemme aiheesta käyneet, eikä selvää syytä löydy. Seksiä on ehkä kerran viikossa, joka on mielestäni tosi vähän näin nuorelle parille. Ennen oli sentäs edes viikonloppuisin ja viikolla joskus. Nyt on viikonloppuseksikin loppunut kokonaan. Itsellä surullinen ja ruma olo kun mies ei halua :(

Nykyään naiset usein vaativat mieheltään seksiä.Se ei ehkä luonnossa mene näin päin,vaan aloite pitäisi tulla mieheltä.Mies vaistoaa naisen vaatimuksen,homma menee väärin päin ja akti estyy,ja älä nyt hyvä ihminen rupea riitelemällä vaatimaan seksiä,äijän voit haukkua pystyyn,kalua et.Kokeile jotakin uutta juttua kamarissa,kyllä se siitä...

en vonkaa mieheltäni seksiä. en tee aloitetta useinkaan, koska haluan että mieheni haluaa minua. joten odotan että mies tekee aloitteen. en myöskään riitelemällä vaadi seksiä, vaan aloitan keskustelun miksi hän ei halua minua. josta mies suuttuu ja alkaa riitely. En ole minkäänlaista vastausta saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Maria...:
Olemme molemmat vähän päälle parikymppisiä ja parisen vuotta olleet yhdessä(asumme yhdessä). Parin viime kuukauden aikana seksi on hiipunut vähäisestä tosi vähäiseen. Yhteistä aikaa kyllä löytyy viikonloppuisin ja viikollakin jonkun verran. Miten saan mieheni kiinnostumaan seksistä? Seksi on oikein hyvää sillon kun sitä on. Miksi mieheni ei halua? Monet keskustelut ja riidat olemme aiheesta käyneet, eikä selvää syytä löydy. Seksiä on ehkä kerran viikossa, joka on mielestäni tosi vähän näin nuorelle parille. Ennen oli sentäs edes viikonloppuisin ja viikolla joskus. Nyt on viikonloppuseksikin loppunut kokonaan. Itsellä surullinen ja ruma olo kun mies ei halua :(

Aika outoa.Koska välitätte toisistanne,voisi kuvitella että "hässitte alvariinsa.Itse takavuosina ennen sinkkuuntumista,silloinen rakkaani häippäsi toisen syliin.Meillä oli seksiä aamuin illoin. ihmiset eivät tarvi seksiä yli oman tarpeen.Tietenkin aktiivinen osapuoli kärsii puutteessa olemisesta.Kultainen keskitie,onko se toiselle liikaa,toiselle liian vähän?Hankala tilanne.

en vonkaa mieheltäni seksiä. en tee aloitetta useinkaan, koska haluan että mieheni haluaa minua. joten odotan että mies tekee aloitteen. en myöskään riitelemällä vaadi seksiä, vaan aloitan keskustelun miksi hän ei halua minua. josta mies suuttuu ja alkaa riitely. En ole minkäänlaista vastausta saanut.

Mitäs jos miehesi odottaa samaa sinulta? Jos haluaa jotain,eikö se kannattaisi tuoda esiin selkeästi,eikä jäädä odottamaan ihmettä tapahtuvaksi.Kuitenkin kohtuu kaikessa.Mies ei ole mikään automaattinen panokone.Stondis ei aina itsestäänselvyys.Ei pakkopullaa.

Joo ei se aina mene näin. Kalu voipi olla kuulkaas hereillä ja onkin mutta kun mies ei halua.. kyllä miehellä voi seistä vaikka itse ei henkisesti halua seksiä. Tulee kyllä todella surullinen ja pettynyt olo siitä jo oma mies ei haluakkaan, ilman mitään syytä. Ja väittää itsekkin että syytä ei tiedä... Joten ei aina se ole siitä stondis tilasta kiinni.

joo, usein tulee kylmää vettä niskaan mieheltä että ei nyt vaikka kaveri ois juhlakunnossa esillä.. itse oon yrittänyt melkeen kaikkea, tiedän että hän haluaa aamuisin ja ehdottanut silloin: ei, todella hellästi ja hitaasti edetä: ei, olla hyökkäävämpi: ei, kysynyt mitä hän erityisesti haluaisi minun tekevän: eipä mitään, kysynyt onko jotain seksikästä päälle pantavaa jota voisin kokeilla: ei.
en jaksa enää edes yrittää vaan antanut olla. kyllä silloin kun hänen tekee mieli eli kerran kahdessa viikossa pitää olla haarat auki häntä varten mutta minun yritykseni ja haluni ovat yhden tekeviä..
saa nähdä kauanko tässä jaksaa vielä sätkiä lapsemme takia...

Pari vuotta yhdessä? Eli jos yleensä on ollut kiimaa niin sen kyllä pitäis vielä jatkua muutaman vuoden. Sen jälkeen naidaan oman/toisen/yhteisestä halusta kun siihen nähdään tarvetta.
Toiset ovat vaan kiimaisempia kuin toiset. Kerroit että vähän on ollut ennekin? Noh, eipä siinä kovin ole mahdollisuuksia kiimaisemmaksikaan muuttua.
Kaverisi ei vaan ole kovinkaan seksinälkäinen. Tai sitten hän runkkailee omaan aikaansa ja tuhlaa sinulle tarkoitetut panokset, tämä on hyvin yleistä.

Väkisin vääntämällä et saa erkkiäkään sekstaamaan, et millään. Seksualisuus on sisään rakennettua kauraa, sieltä se pulppuaa.
Oletteko keskustelleet täysin avoimin mielin mistä miehesi nauttii? Pitäisi päästää julki kaikki pervoimmatkin halut, siitä se lähtee, eläimellinen sekstailu.

Miten alle kolmekymppisen jäbän himot voi kadota? Jos ei ole mitään suuren suuria ongelmia, niin kai normaalia miestä panettaa 24 x 7. Itsellä tuo ikä on jäänyt taakse jo 80-luvulla, mutta vielä ei ole tullut kertaa että olisin seksistä kieltäytynyt. Ei kai kukaan myöskään kieltäydy minkään uuden kokeiluistakan. Totuushan on, että mikäli illalla peuhaa, niin aamulla panetta kahta kauheammin.

Kokeile keskustella muista elämän ongelmista kuin seksistä, epäilen että jäbällä on jotain murheita, joista ei ole puhunut.

Seksin saat varmasti loppumaan, jos olet kehunut jonkun toisen heppiä isommaksi ja paremmaksi etc.