P
pokepallo
Vieras
En halua olla yksin, mutta kyllästyn nopeasti jos miehessä on vikaa ja näin on aina. Suutun ja hermostun liian pienistä asioista sekä olen herkkä. Minusta tulee pahimmillaan väkivaltainen hirviö. En siedä osaamattomia, typeriä miehiä, joilla ei ole tarpeeksi rahaa tai edes työpaikkaa, eikä osaamista. Useimmat miehet jopa pelkäävät minua, koska olen todella vaikea käsitellä. He ovat alkaneet itkeä tai vetäytyneet kauemmaksi, koska eivät tiedä miten toimia. Pomotan miehiä ja muutama exä on sanonut, että olen aikamoinen jyrä ja olenko sitä itse edes tajunnut. Tietenkin tajuan, mutta heikot nynnyt-itkupilli naiset eivät täällä selviä. Tulen toimeen harvan miehen kanssa, vaikka kuuntelijana minua on kehuttu. Pahin ongelma on sopimattomuus miehen kanssa elämään tai sitten en ole löytänyt sitä sopivaa, oikeaa what ever. Kerran suutuspäissäni tuhosin poikaystäväni taloa, heitin lautasia lattioille, rikoin elektroniikkalaitteita ja kaikki tämä vain kun olin niin vihainen. Nykyisen kanssa olemme riidoissa, kun sain hänet itkemään, herkkämies kun on. Hänessä ei muuta pahaa vikaa ole kuin, että haluaa omistaa minut ja tulee jatkuvasti lähelle. Olen itkenyt koko aamun, enkä haluaisi olla riidoissa, mutta olen mahdoton ihminen.