Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Mä sitä pursota, vaan roiskin lusikalla... Ei siis ole pursotinta, enkä semmosta tähän hätään saisi hankittuakaan.
Creme mitä??? Vääntäkää ny avuttomalle rautalangasta. Ei mun oo ennen tarvinnu tehdä kakkuja, mitä ny viime vuonna tein flikan synttäreille ja se oli siinä ja siinä, että kermat pysyi...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pistä alle vähän kermaa ja päälle kaulittet marsipaanilevyn![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Mä sitä pursota, vaan roiskin lusikalla... Ei siis ole pursotinta, enkä semmosta tähän hätään saisi hankittuakaan.
Creme mitä??? Vääntäkää ny avuttomalle rautalangasta. Ei mun oo ennen tarvinnu tehdä kakkuja, mitä ny viime vuonna tein flikan synttäreille ja se oli siinä ja siinä, että kermat pysyi...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Mä sitä pursota, vaan roiskin lusikalla... Ei siis ole pursotinta, enkä semmosta tähän hätään saisi hankittuakaan.
Flora creme vispi. Siis vispikermaa, ei sitä tavallista kuohukermaa... Tuosta vispikermasta tulee ehkä jonkun verran kestävämpi vaahto.
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pistä alle vähän kermaa ja päälle kaulittet marsipaanilevyn![]()
mä voin sit kans tähän sanoa että jos ei oo ennen tehny kakkuja niin en suosittele tähän marsipaanin kaulimiseen ryhtymistä...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pistä alle vähän kermaa ja päälle kaulittet marsipaanilevyn![]()
mä voin sit kans tähän sanoa että jos ei oo ennen tehny kakkuja niin en suosittele tähän marsipaanin kaulimiseen ryhtymistä...
![]()
voi se on helppoa jos on mikro missä sitä esilämmittelee, muutenhan sitä on tuskallista kaulia
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Kiitos ringleader! Täytyy kattoa onko lähisokkarissa.
Muisti kun palailee pätkittäin, niin ihan kuin joku olisis joskus sanonut, että jos laittaa sitä rahkaa siihen pääliskermaankin, niin pysyis paremmin? Onko mitään perää semmosessa?
Kermavaahto on päivänsankarin (2v) ehdoton suosikki.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Kiitos ringleader! Täytyy kattoa onko lähisokkarissa.
Muisti kun palailee pätkittäin, niin ihan kuin joku olisis joskus sanonut, että jos laittaa sitä rahkaa siihen pääliskermaankin, niin pysyis paremmin? Onko mitään perää semmosessa?
Kermavaahto on päivänsankarin (2v) ehdoton suosikki.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pistä alle vähän kermaa ja päälle kaulittet marsipaanilevyn![]()
![]()
voi se on helppoa jos on mikro missä sitä esilämmittelee, muutenhan sitä on tuskallista kaulia
hmm... niin, jos on jonkun verran jo kokemusta. mutta jos ei ole tehnyt yhtään kakkua aiemmin niin en suosittele kauheella kiireellä tehtäväksi ensimmäiseksi kakuksi.
ja juu, olen kaulinnut eräänkin marsipaanilevyn kakun päälle. kuin myös vaahtokarkkitaikinaa...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pistä alle vähän kermaa ja päälle kaulittet marsipaanilevyn![]()
![]()
hmm... niin, jos on jonkun verran jo kokemusta. mutta jos ei ole tehnyt yhtään kakkua aiemmin niin en suosittele kauheella kiireellä tehtäväksi ensimmäiseksi kakuksi.
ja juu, olen kaulinnut eräänkin marsipaanilevyn kakun päälle. kuin myös vaahtokarkkitaikinaa...
![]()
kuin myös B) mut joo ei toi nopein päällinen oo... mutta herkullinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Minä teen kakkuun kerma-rahka sekoituksen, se kestää hyvin kasassa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:titityy, pursotatko kerma-rahkan, vai levittyykö se lastalla? Missä suhteessa kermaa ja rahkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:titityy, pursotatko kerma-rahkan, vai levittyykö se lastalla? Missä suhteessa kermaa ja rahkaa?
Purkki kermaa ja purkki rahkaa.
Levittyy mainiosti lastalla ja pursottaa voi yhtä hyvin.
Teen oikeastaan aina kakun tuolla systeemillä, niin kasassa pysyminen on varmaa, eikä tarvi sulamista pelätä. =)