miten saan itteni edes jotenkin kauniimman näköiseks??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petolintu äiti 27v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petolintu äiti 27v

Vieras
mulla on jotenkin pyöreähkö läski naama vaikken oo lihava ja epäsymmetrinen vielä kakenlisäks, vinot hampaat, juurikasvua naaman ihokin ihan hirveä eloton ja karvoja kasvaa naamassa... :( tuntuu et sama mitä tekee niin lopputulos aina ruma.

Leikkauta pirteä hiusmalli, nosta hartiat lysystä ja ryhtiä kroppaan. (tekee paljon)
Poista karvat ja käy kysymässä ammattilaiselta sopiva meikki itsellesi niin tulee raikas lookki. Kun ihon saa eloisaksi, tekee se jo paljon.
Ravintokin vaikuttaa muista se.

Leikkauta hiusmalli, joka ei korosta kasvojen pyöreyttä. Varjostuksilla voi myös luoda illuusion kapeammista kasvoista. Juurikasvu on nyt muotia. Ihon elottomuuteen auttaa kasvohoidot ja kuorinnat sekä hyvät ihonhoitotuotteet. Nypi karvat kasvoistasi säännöllisesti tai poistata ne laserilla. Hanki hampaisiin raudat, tai päällystä ne kuorilla.

Hiuksiin voi kokeilla luonnonvärejä, hennaa ja indigoa, jos oot allergisoitunut. Henna on eri asia kun se musta mömmö, jolla etelässä tehdään "hennatatuointeja". 100% luonnonhenna on jotain ihan muuta, vaikka sillekin saattaa olla allerginen. Hennalla saa hiuksiin punaisen värin. Tulos riippuu omasta väristä ja hiuksen tummuudesta. Ruskeaa tai jopa mustaa saa kun sekoittaa hennaan indigoa.

Jostain pubista kun haet jonkun kaihisilmäisen +65 papan luoksesi niin itsetuntosi kohenee ja sisäinen säteily näkyy ulospäinkin. Papan touhutessa päälläsi voit kuvitella hänet vaikka Ridge Forresteriksi ja itsesi Miss Suomeksi hollywoodissa. Tsemppiä vaan.

Jostain pubista kun haet jonkun kaihisilmäisen +65 papan luoksesi niin itsetuntosi kohenee ja sisäinen säteily näkyy ulospäinkin. Papan touhutessa päälläsi voit kuvitella hänet vaikka Ridge Forresteriksi ja itsesi Miss Suomeksi hollywoodissa. Tsemppiä vaan.

ahaa. en ole miestä mestsästämässä nyt. minulla on jo puoliso eikä hän ole puolisokea vanhus.

haluaisin vai näyttää kerrankin hyvältä eräässä juhlassa...

[QUOTE="a.p";27221712]ahaa. en ole miestä mestsästämässä nyt. minulla on jo puoliso eikä hän ole puolisokea vanhus.

haluaisin vai näyttää kerrankin hyvältä eräässä juhlassa...[/QUOTE]

No kuule johonkin kauneushoitolaan sit vaan "muuttumisleikkiin", joku meikkaa ja laittaa niin hyvä tulee :)

Alkuperäinen kirjoittaja petolintu äiti 27v;27221560:
mulla on jotenkin pyöreähkö läski naama vaikken oo lihava ja epäsymmetrinen vielä kakenlisäks, vinot hampaat, juurikasvua naaman ihokin ihan hirveä eloton ja karvoja kasvaa naamassa... :( tuntuu et sama mitä tekee niin lopputulos aina ruma.

Kuori iho (vaikka sokerilla, on halpaa) ja nypi karvat pois. Muotoile kulmakarvat. Mene hakemaan juhlameikki kosmetologilta tai harjoittele itse hyvissä ajoin. Pyydä tarvittaessa myyjältä kaupassa apua, että saat oikean väriset meikkituotteet. Kokeile laittaa tukka kiinni tai siirtää jakauksen paikkaa. Kokeile vaikka siksak-jakausta.

Jos sinua häiritsee ne hampaat, mietin, voisikohan oikomishoidolla saada muutosta asiaan? Ja joku joku ehdottikin, että karvat voisi poistattaa laserilla. En vain ole varma, voiko sellaista hoitoa käyttää kasvoihin,mutta luultavasti voi. Sitten esim. kemiallisella kuorinnalla (tca) voi saada kasvojen ihoa muutaman vuoden nuoremmaksi ja paremmaksi, jolloin se elottomuuskin hälvenee.
Ymmärrän tosi hyvin, miltä tuntuu, kun ei ole tyytyväinen itseensä. Tsemppiä!